AlexandraStrolia

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Alexandra Strolia - 7 april 2010 21:51

Aloha!


Jag lider av huvudvärk besväääär :( Help me ärliigt


   '


Så känner jag mig lonely just nu också. Don't have något att göra.


Ingen är i närheten av alekss sällskap. Dricker starka saker,smakar aceton=Vodka. så de e la ljuvligt. All alone. Hahaha!


Älskar låten


somedays I sit,staring out the window
Watching this world pass me by

Sometimes I think there is nothing to live for
I almost break down and cry
sometimes I think Im crazy
Im crazy, oh so crazy!
Why am I here? am i just waisting my time?
But then I see my baby suddenly Im not crazy
It all makes sense when i look in his eyes. 

<3


pusssss,kyssss

Av Alexandra Strolia - 7 april 2010 17:46


Vaknade upp runt 11 bredvid Tjejerna, Miss.Lita Panda, Babygiraff & Kennet :D Gaaaalen kväll. Nicki och jennifer trampa på Litas ansikte typ igår o kröp över oss.Jag sparkar lita som jag vore ninja i sömnen så hon slog tillbax och i sömnen hade jag typ ba; ajeeeeee..

HAHAHA..


Idag vaknar vi upp helt slitna som vi vore lika gamla som Bree. Vi drar till köket och dricker kanel te som vi var hemmafruar,Talked,Skratta & Put our Lighters up in the suuun :) Jag o panda iaf. Go crazyy sen eat!  


Sen blev jag lite exhausted,gick&nannade lite.Pallade ej ta my lil ass out the door. Så jag stannade hemma. Precis käkt marabou & rökt en yummy cigarette.  



Your Doneeeee   

  






 
 

Av Alexandra Strolia - 7 april 2010 01:55

Heeeeeej.Jag har haft underbar dag idag. Vakna skönt,drog till skolan åkte runt med mammi ,sen mötte min Panda och vi sööftisch,

Sen har vi varit ute i sköönaste hängmattan som e rund o kollat upp i himlen för fint var det ,tvär skönt. Vi börja sjunga till alicia keys en gubbe man ser en plötsligt skugga det ser ut som en UTOMJORDING med persika färgad bröstvårtor och bald; HAN BA; DÄMPAAAAAA ER FLICKOR!! Vi ba wattafuck och kollar upp, han likna verkligen han lilla varelsen som hoppar på sängen i harry potter vette fan va det e. Det liknar typ en snaggad bäver. HAH, så det var pyskos-aktigt må jag påpeka   


Såå ja du,vi drog hem till mig åt fullt med pizza as always satt oss o kolla desperate housewives och sen drog vi ut på promenad och låg i den hängmattan sen kom vi hem o kolla på en läskig film med megan fox HAHA, fattar ni elle?hon lekte sexig när hon höll på att blödas ihjäl o börja le när hon har hela käften full med blod och ler läskigt som dockor gör i skräckfilmer. Fatta ni hur mke ja dog ell? hon gjorde hennes bästavän typ förförd hAHAH.


jag lovar man ser henne aldrig


normal igen typ HAHAHAH


  


NU SLOG LITA I SIN TÅ  HAHAHAHAH DET ÄR FÖR ROLIGT..NÅGRA DAGAR SEN , JA SNACKAR MED LITA I TELEFON HON BA FRÅN INGENSTANS; AJ,KUKSUGARE, FITT HORA, ÄCKEL KUK.. JA BA VA HÄNDE HAHA?? LITA:JA SLOG I MIN FUCKIN TÅÅ .. JAG:VA DET SKÖNT? AHAHAHHAHAHAHAHA 


justee den filmen heter ; Jennifer's body HAHAHA.. SEN DE VA SÅ KUL.. vi kolla på den på Danielles data. Sen Danielle kommer in och ba: Jag vill ha min data. Sen jag ba: Men vi kollar på Jennifer's body sen Jennifer sitter här. Danielle tror vi menar nakenbilder hahahahahhahahahahahahahah sjuk familj jag har.


lita sover som en jävla koala björn..aw nej,hon är min panda  . Ouue.JAG KOMMER SOMNA MED HENNES FLUFFIGA ÖRON I HANDEN.   DEN duu..

  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards