AlexandraStrolia

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Alexandra Strolia - 23 april 2010 21:45

Helloo. vI E hos Michaela, ni ska bara ana va vi gör YAHAHA Vi lyssnar britney spears gamla låtar och sminkat oss.vi ser ut som Glansiga hookers.Hahahaha.Just nu lyssnar vi på IM NOT A GIRL,NOT YET A WOMEN. HAHAAHAHAHHAHAHAHAHA patetiskt ,ja svär we're sick:D


jag mår bäääst vilken fredag!!!!!!!!!

Liiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeet <3


 

JAG älskar dagar när man mår bra, Idag ska jag sova med fluffet.<3 Act like ladies, think like men och leva på topp. Haa?va säger du om det? OBEY ME,MAN ;) Jag e sjuk..... Alla sminkar sig, och här sitter jag och lyssnar på Britney med en dricka mellan my legs.Sjuka unge haah?  Jag e röksugen just nu,men mina händer svävar så därför villl jag skriva just till dig. Jag bloggar inte för ja ska leka ,jag vill LÄSA alla inlägg nästa år minnas o skratta,. ÄLSKAR Minnen!! HAHA ,ja har fan dagbok från trean där jag skriveer om Baco HAHAHAHAHAHH det är för roligt sen i 5an jag va värsta diva. Älskar skriva sånt.Nu ska vi ut och röka en cigarette, Nuta av vårt Glas,titta uåpp i himlen,skrattaa ,le för stunden ,o minnss sist men inte minst gör connectiooooooon with god och säga nu kmr d fler minnen,LET'S LIVE.....


Hur myckt älskar ni mig ? oCH hur många hatar mig egentligen? NOBODY HATES ME, DEN SOM GÖÖR KAN TA MIG I RÖVEN


LITA:WAAH VA FORT HON SKRIVER,HON E STÖRANDEEE

*DOM MÅLAR SIG* (MIN MORMOR NÄR HON SÄGER SMINKAR))litas mun= Full of secrets;)Wah vad tagentbordet låter. Shhhhh, hejdå:D


Love you all and care bout yaa

 

Lita älskar mig men leker ; BEAUTIFUL TO WATCH BUT HARD TO CATCH /BORAT. HAHAHA. Love love :)   

Av Alexandra Strolia - 23 april 2010 19:36

Hallåå Peoples. Mysig skön fantastisk dag Hahahaha. Min dag ändrades när jag drack Energy dryck sen det har jag varit speedad. HAHA, jag och Nicoleta har hoppat från trappor i skolan vi fick värsta ont i fötterna,vi likna ROBIN HOOD HAHA, och Sen folk kommer som ska uppför trappan och ba*Suuuuck* inte så värst smart att hålla i drickan va?AHHAHA dog av skrattt.....Sen har jag varit hyperaktivv träffat Lita älskling haft jätte roligggggt . 

Dog av skratt (jaja,ja lever fortf) för vi står utanför en svale och jag kollar in i glaset och lita med näsan ut i vädret sen från iNGENSTANS an old lady appears . HAHAHA vilket skrik asså!! O Skratt ORD kom inte ut!!


AHAHAHH.. Ohaa. sKa nog TA SKEVA pictures. Nu ska jAG DIska .. HAHAH  vilken hemma fru asså ja o lita e gammal gift par. 


Ikväll ska vi ha det roooligt :D Heejsveeeej


Alexaaaaandra the greatest.


Av Alexandra Strolia - 23 april 2010 13:34

TJEENA TJABBA HALLÅÅ VI SÄGER SÅÅ 

HIHIHIHIIH OLLON BIFF KRIMINELL HÄR.

Beatch, be afraid




HAHAHA exorsisten


WAAH HAHAHA ,nu måste jag springa ut till Lita hon sitter o väntar PATIENCE GIRL;) HAHAHA. Yaya hejdåå, vi ses sen.


Trevlig helg

Av Alexandra Strolia - 23 april 2010 10:13

jag befinner mig i kära skolan. Hahaha..What a good girl I am. Jag har GROV ABS på min donout. Vill ha nu nu nu. HAHA, måste måste måste vänta på lita så vi kan share it together,dricka coca cola och röka.  Vilken TORSK kvinnan fått mig på Coca cola! Shiiet azzoohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh fattaruuuu elle.


FANTA IS OUT OF MY LIFE,IT CUTS ME LIKE A KNIFE   

HAHAHA..


ÅHHHHHH NEEEEEEEEEEEJ SLAKTA MIG!!!!!!!!!!!!! VI SKA LÄSA EN ISLÄNDSK SAGA! HOW THE FUCK SKA MAN KUNNA FÖRSTÅ ISLÄNDSKA? Hon hära läraren tror vi är smarta, hrmhrm jag.



ååååååååååååå FORFÄN....

neeeej idag vill jag ha vin! VIN ! VIN ! VIN!

Very längesen.

Nästan sorgligt hur längesen det var,

dåå jag iallafall drack vin samtidigt som jag umgicks

ni vet ju att jag drar SOLO ibland,lever i det tysta with a bottle of wine och anses för stunden vara en ENSAMVARG HAHAHA.


Naaaman häälvetee,får nöja mig med presenten lita snart kommer med hahaha puss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards