AlexandraStrolia

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Alexandra Strolia - 16 april 2010 08:12



Gooooood Morning Lovers And Haters,Beatches and Hoes!  

Idag är det FREDAG. Fridays! Det är mycket Soligt och Fint väder fastän klockan fortfarande är tvär tidigt,DE ÄR GOOD FORFÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN


Mina ögon är mycket trötta.  


Men om jag går för att Sova kommer jag vakna väldigt sent Misstänker jag ,Häääähä. Jag är bara rädd när min Stora syrra vaknar = Andra Världs Kriget!  

  

HAHAHA jag är Så Så så så sååå morgontrött. Alla vet hur jag blir av Äckliga sockerfria Halstabletter va? HAHAHA, JAG spydde!


  

ALLVAAAAAR man tror jag ÄR DÖENDE Eller Huur? HAHAHAHAHA.


Sheeeeet asså jag är RIKTIGT SKADAD.


Bayybaaaay for now


Love aleeeeekz

Av Alexandra Strolia - 16 april 2010 01:01

I've been meaning to tell you,I've got this feeling that won't subside. I look at you and I fantasize. Your mine Tonight, Now I gotcha in My sights.


With these hungry eyes
One look at'cha and I can't disguise 

I've got hungry eyes

I feel the magic between you and I


I want to hold ya, So hear me out
I want to show ya, What loves all about
Darling tonight
now I got you in my sights

With these hungry eyes
One look at'cha and I can't disguise
I've got hungry eyes
I feel the magic between you and I


Now I got you in my sights,with these Hungry eyes
Now did I take you by suprise
I need you to see that you were meant for me.


   


 

Ouf, jag Önskar jag bodde på 80 talet. Det måste ha varit så roligt. Jag tänker på Sena utekvällar där alla dricker goda drinkar och att man är Utomlands, T.ex i Miami. Gå loss för fuullt ,Dansar,röker,dricker,Skrattar ,Festar!


Om några år ser mitt liv ut SÅHÄR!


Jag boooooor HÄR I Miami!
 
Har mitt SOMMARHUS i JAMAICA & Där ska jag ha min smekmånad!
 
 Jag ska GIFTA mig på Stranden!   Jag är en SEXIG RIK SKÅDESPELERSKA!

    


Hääär bor jag med mina Tjejkompisar + Man
   


Såhär ser vårt hus ut på kvällen, FEEEEEEEST VARJE DAG!

   Mami dax & får Söötaste bebisen Flickan

 


 Och sötaste BABY pojken

   Min GARDEROB!

  

Jag har en APA Hemma!

  

Min framtida jag

  


Det här ska bli mitt liv vänta bara! :D


JAG borde nog Gå till sängs och sova mig en blund. Hahaha! Måste vakna jävligt tidigt. Jag kommer ej klara av att gå upp ur sängen.


 To be Continued..


  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards