AlexandraStrolia

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Alexandra Strolia - 21 april 2010 21:48

Tjääna ;)


Nu är min energi slut. Känner mig helt död i käften vart upp i varv och sen segat,Denna dagen har snott min tålamod och fuckat mitt huvud. Haha. Men ändå varit en rolig dag,men ändå skev.

Tror hela sverige uppfattat dagen som skev, Alla årstider fastna i en GROV PYSKOS! Hagel,Sol,Svarta moln på en sida,Sol på andra sidan, Sen sol + regn samtidigt. vi JAGA solen idag allvar. HAHA


Men the sunset va beautiful på vägen hemma iaf, Lila Rosa himmel.

Så det va relaxing o soft iaf<3   

Ja o Lita haft för mycket tiiiiiiid idag,Suttit o väntat HEELA dagen på bättre tider Haha.Till sist ordna det sig iaf.FINALLY Yaah, Viiiiii föörståååår inteeeee duuu!  HAHAHAHA smilisen.


DÖR AV SKRATT LITAS ÖGA O MIN FAMILY GUY CHEEKS

  

Så vi har suttit och snackat om massa tider o vilka PYSKOSUNGAR vi var under vår barndom.Så fuckade i huvudet vi har varit! Skrattaaaaaat som faan(Varit på rastlös torr humor WE love laughing  !)


Vi skrattar som djur när vi e med varandra,Vååra skratt dödar. Så handikappade vi har blivit hahaha,Absolut Lut. I Love u :D   




Av Alexandra Strolia - 21 april 2010 13:40

   Awwwww jag e med ABSOLUT LUUT AWWWW. Luteey kom till min skola så har vi varit här runt omkring & luffat och så vidare och ja nu sitter vi i vår bamba Hahah. Vi väntar på en gooding serö Hahah .Yayaa,inget o säga bajbajj

Av Alexandra Strolia - 21 april 2010 00:40

Så småningom ska jag pallra mig bort till drömmarnas land. Jag ska intenstivt stänga mina ögon och drömma om min dröm man, Rött hår, hy vitt som snö, den exotiska gluggen mellan tänderna,Persikofärgade ljusa bröstvårtor,Hans midjelånga svepande krulliga hår , Hans fladdrande vita ögonfransar & vita ögonbryn! Jag skall drömma om att han tar på mina styva hårda bröstvårtor och pulserande kön!


AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAH

HAHAHAHAHA Eww ,Alex pedofil aktiga humor.


Nightyyyy

  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards