AlexandraStrolia

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Alexandra Strolia - 17 april 2010 13:14


Nu har jag Duschat + Shaved My legs. Och just nu sitter jag och bajsar HAHAHAHA. Sååååå skev e jag!   


Jag ska snart börja fixa mig,Sen drar jag ut till Lovely Lut.
FIXAR ÖL!    

Gillar ej vin längre, Beer is the Shit :D + kanske drar & Träffar älskling och hans friends och joinar dem MOHÄHÄÄHÄHÄ


   


Tooonajt Sooover jag borta. Smell you later :D

och glöm ej,DRINK YOUR BRAINS OUT TONIGHT PEOPLE;)

Av Alexandra Strolia - 17 april 2010 11:08

HAHAHA allvar. JAG har sovit sen 18.00 helt sick.. 


Min dag igår spenderade jag med Absoolut Lut 

Jag åkte hem till hennes Grandma, Vi satte oss på A Mountain och gjorde våååra Grejer,Drog inn och kollade på Oprah HAHA..

Vi gick inn för det ,THOUGHT IT WAS BOTH OF US IN IT TOGETHER TILLS LUT SOOOOOOOOOMNA..


Jag dooooog ,Så fort hennes ögon deckar och hon Sover en blund kutar jag och sätter mig bredvid henne och LEKER,klappar & Gosar med hennes Öron. PAAAAAARADIIIIIIS:D HAHAHA INTE ofta hon låter mig så ser jag att hon börjar LE FÖR GULLIGT i sömnen , Då fanns det No way Ouut! OSHII LUUUUUUT!   sluta gö mig SÅÅ CP!


Seen hon SLÅR upp sina ÖGON och säger: KRAAAAAM!


AAAAAAAWIII AWWWWW AWWWWW AWWWWWWW LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!  


We've been swagging like Zombies :)

Sen åkte vi hem t mig, Hon sätter på ANDRA AVENYN jag SOMNAR direkt och sovit fram tills nu. JAG SÄGER EYYYYYYYY PYSKA INTE NER MIG MED TRÅKIGA SVENSKA TVPROGRAM, Woooooord :D



myttoman alex: EYYYYYY ,JAG SLOG SÖNDER STÖRSTA BIFFIGASTE KILLEN IGÅR , HAN FICK DABB JAG SKOJAR EJ. SEn hans kompis kommer, VET ni vad jag GÖÖR? Jag går fram t han ger han världens BOOOOX i ansiktet, hans HUVUD ROTERAS. Han kollar på mig , nickar huvudet, Hans blod rinner, Rakt in i ögonen kollar han mig och Säger R.E.S.P.E.K.T till dig Tjejen!


AHAHHAHAHA,PYSKOS ALEX IN ACTION.

  

iiidag är det planerat att dricka. Drinking whuut? *Alkohoool*!

Skulle egentligen på 18års fest men Tjejen är fast i Thailand hääh. Soooooooooooooo jag + Lita + Alkolholen går nog Solo :)



Nu ska jag Röka. Pussssssssssssss  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards