AlexandraStrolia

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Alexandra Strolia - 15 april 2010 23:26

TJEEEEEEEEEEEEENA!


Hahahaha. Hey, I got a confession: Jag har varit mycket retig idag. HYSTERISK har jag varit idag fattaruu eller? Gått loss till Max. Gett mig själv Bitchslaps för jag fallit för Litas fluffiga öron i sekunden,Petat sönder Hahahahhaha "Alex,vad är det?" Jag sitter o skrattar mitt ass av   , "Men Aaaalex vaaaaad är det?" "Alex,VAFAN e det?" HAahahahha mitt i Frölunda torg ska hon "Fälla mig"men jag faller bakåt till en posiition of Let's dance! 




Såå kan det gåå ! Hahah jävla djur


  

Seen tortyerar jag båda Jasco o lita och pysknar ner dom Haha.  


Riktigt rolig dag.  


Jag SKOJAR inte. Jag och Lita såg den ABSOLUT SÖTASTE BEBISEN!  Deeen var KIINEEEEES OCH SÅG JÄTTE LITEN UT. Den var säkert bara några månander gammal och hade Taggit hår (som IGELKOTT!) , Jätte jätte jätte tiny och DOM GULLIGASTE KINES ÖGONA!



JAAAAAAAG SKA HA EN KINES UNGEEEEEEEEEE!!!<3

  


Självklart måste jag ALLTID 'express my feelings' kollar rakt in i den nyfödda kines bebisens ögon,Börja Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw och ger den värsta Alex pyscho blickarna.Den lilla lilla lilla Bebisen börjar STOORGRÅÅÅTA!


HAHAHAHAHAHHAHAHA


Roligaste saken hände så klart på vagnen eller hur Lita , DOOOOOOOG av skratt.


BET YA'LL DIDN'T THINK I COULD BUMP LIKE THIIS(8)

  jag e bääääääääääst   

WAAH DATAN DÖÖÖÖÖÖÖÖR. STRESS, FEM MINUTER KVAR TILLS DEN STÄNGS AV! Hann precis , WHO'S YA DADDY?? ALEX!!    heeeeeejsvej..

Av Alexandra Strolia - 15 april 2010 13:51

Nu e jag i Skolan dåå. Tänkte inte gå egentligen och sjukanmälde mig men nu gick jag ändå. Goood girl! :)


Fast ändå vägrar jag jobba :D

  

När jag slutat min lektion ska jag möta Panda,Fixa några saker & Ha eroligt som vanligt.Yippi,imorgon e det Friday.


Inget vettigt o säga föruttom att jag är en mycket besvärad flicka

Jag e så mobbad :( Jag fattar ingenting i Skölaaan..


Aw älskar låten  

Av Alexandra Strolia - 15 april 2010 01:27

Hejsaan.


Skönt med ingen skola idag. Vaknade vid två. Shiit vad jag sover mycket 'now a days'. 


Lita sa att det är för att jag är deprimerad. Hihih,de hoppas jag att jag inte längre är iaf.



Idag

Jag solade på altanen en stund  Gjorde en Pizza som jag brände. Becca kom förbi,hämtade sin jacka&lämnade mina Jeans och tillsammans vandrade vi sedan till Mölndal. Becca goes home,Lita kommer till mölndal. Sedan åker vi in till Stan. Njuter av The Sun. Åker hem till michaela a.k.a Baby head och hämtar upp henne. Åker till Frölunda vi möter Claudia A.k.a Clåd. Blir lite hjärnskadade  Åker tillbaka to The City och sen vandrar jag hem :)


Kommit hem,Skrivit Dikter till svenskan.Ätit Och snackar med Älskling på msn.  & Självfallet lyssnar jag på Bra musika;)



I don't know you anymore
So fuck you. 

Varför ska jag bry mig om dig när du skiter i mig ?

Gå ät bajs med dig & Sluuta Spela över.

Skiter i dej nu borde gjort de långt innan.

Game over med dig Idiot.


  



Jag e lycklig med dig,Jasco Spahic.

Du e personen som alltid får mig att le
Det är bara du,inga andra killar vill jag se
Jag tänker på dina fina glittrande ögon och jag blir varm i kroppen
Varje gång jag kysser dig lyfter du min själ till toppen
jag svär älskling du är den bästa jag vet
Jag älskar hela dig squash,det e ingen hemlighet.  
 

  

OMG OCH NUUUUU SKA DET TYDLIGEN KANSKE SNÖA I VECKAN SA BECCA!! NEEEEEJ NUU FITTA BLIR JAG ARG! BÖRJAR DET SNÖA SÅ KOMMER JAG FUCKING KUTA FRÅN SVERIGE & ALDRIG KOMMA TBX !!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaag lovar, no more Alex in Sweden isf!


Im out.  



Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards