AlexandraStrolia

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Alexandra Strolia - 27 april 2010 23:19

Hejsaan..Okej vilken dag. Mens e på G och jag har överreagerat och varit en Pmsbarn! Ja gjorde slut med min Älskling,men nu e vi together forever  Can't live without my baby.


Såå jag starta värsta grejen,Sen gick jag o sov en stund,vaknade upp mådde mycket bättre och kände mig frisk i huvudet igen.Blev väckt av en liten Bex,gick till Mölndal med hennes lilla computer laddare snackade och flummade runt. HAHAHAH så jävla fula var vi. Vi lekte vi var såna Crunk dansare,hoppade runt o fula oss som in i helvete HAHAAHAHA Så går jasmine förbi och ba WTF?Vilka fan e dt som hoppar runt där o ser att det är vi Haha , Aww Bexi lilla guldlock(K) Sen åkte jag hem och kolla på Desperate housewives


 Sen snackat med Bebbe,ursäktat mig för my fault. I LOVE YA. 


DÖR av skratt. Assså VARJE gång jag och Jasco e med varandra kommer dt alla VÄRSTA låtarna som passar in på oss för stunden HAHAHA. Kysser vi varandra blir det väääärsta kärleks låten på MTV Och ord som passar in för stunden,vi stannar alltd o skrattar söndeeer.

HAHAHAH sen idag har han BARA fått höra på låtar där killen blir dumpad på mtv. HAHAHAHHAA asså älskliiiiiiingeeeeen..   Så sjuk, MTV pyskar verkligen ner ja o baby.  


Yaaaayaaa,Å störande att jag ej är trött för jag sov innan på dagen.Stupid-me Imorgon ska jag Ha ENG Nationella kl 8.30 på morgonen,pyskos.Sen på Torsdag ska jag ha prov i Media Produktion.O ja måste läsa igenom en hel BOK som e så långt bort från intressant att d ej går att fatta språket i den.Really Boring!

  

Imorgon ska ja först till stan med Becca o sen ska jag hem till älskling.Break up to makeup helt enkelt Höhhö.  

  




Av Alexandra Strolia - 27 april 2010 09:47

   Tjeeeeeena Im at School. Tack o Lov gick d o somna sen igår,halleluja. Jag var så fucking trött när jag vaknade asså.Jag ville dö,ändå va jag duktig.Duschade & åkte till skolan. Sen kmr jag hit,möter en Josse i entrén och tydligen är lektionen vi ska ha " frivillig" vi behövde inte ens gå :( Haha! Men inga problem. 


Vi skrattade ihjäl oss. Vi följde med emma-lisa till skolsköterskan för hon hade mensvärk och skulle ha ipren. Sen  asså jag lovar, skolsköterskan var helt jävla efterbliven. HAHA. Emma sa typ hon hade mensvärk HUNDRA ggr.


Sen Skolsköterskan ba; Drick mycket vatten! Emma: Men jag har slängt min mugg,men kan dricka mer. Skolsköterskan: Jaa,men vatten skall man dricka när man har huvudvärk. Jag: Asså,hon har mensvärk. Skolsköterskan: Jag skriver ner då att det är huvudvärk.

Vi börja skratta som fan. Emma: Asså det är mensvärk jag har! Skolsköterskan: Vad är det du har mensvärk eller huvudvärk? Typ hundra ggr HAHAHAHA. Asså helt sjuk, och dt va inte som hon svarade tyst heller! Sjuuuuuuk :S !! hahaahahhaa


Emma och josse e helt fuckade i huvudeet,dom anmäler random folks bilder på bdb o gjort en bilddagbok där hon leker en gammal 67åring,skrivit press om att hon älskar att baka o sånt. Döör!


Snart ska jag träffa Lita,hon skall komma hit.Ska vara med henne lita en stund. Nu kom Nickdick o Sussypussy t skolan:)

Wääh..Ayaa,See ya later alligator

Av Alexandra Strolia - 27 april 2010 01:11

ASSÅ WAAAAH Vad fan är detta? Jag har legat i sängen o försökt sova i en timma i kolsvart rum utan något att sysselsätta mig sj med. Först har de varit för obekvämt ,sen för varmt,sen för kallt,sen så känns mina BEN helt konstiga! Det känns som jag är förlamad el nåt i benen,flyger upp med en WAAAAH o får panik. De känns som mina ben typ VÄXER när jag ligger o känns som spaghetti. Jag vill SOOOOVA..VF fan kan jag inte sova för? Damp! Jag har värsta vart helt avslappnad i mitt huvud men dt går ju för fan inte att ligga still och sova nu!!


Shiit vilken dampunge jag e asså..Neej,jag kan ej tvinga mig sj till att försöka somna d har jag försökt hur länge som helst nu.Bajs att det skolan imorgon.Bajs på att jag kmr vara för övertrött.Jag vill kunna sköta mig och gå till skolan varje dag,Vf ska sömnen förstöra för mig?!   This suuuuuuuuucks groooooovt..Ååååhhh


Mina ögon känns trötta o så,men min KROPP e heeeeelt vaken.Fyfan va skeeeevt asså ,Bäjs.. Jag hatar att bli hungrig på kvällen,jag ORKAR ej gå upp o fixa något.NU e jag as hungrig.Vf ska allt vara så jobbigt för lilla Alex?

det beror nog på att jag saknar älskling.Önskar han låg bredvid mig nu  Min data döör om 14 min,ja pallaaaaar ej gå upp o hämta laddaren vafan ska jag göra?D lär förbli en gåtaa..

PYSKOSNATT

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards