AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Sometimes I go Pms:)

Av Alexandra Strolia - 27 april 2010 23:19

Hejsaan..Okej vilken dag. Mens e på G och jag har överreagerat och varit en Pmsbarn! Ja gjorde slut med min Älskling,men nu e vi together forever  Can't live without my baby.


Såå jag starta värsta grejen,Sen gick jag o sov en stund,vaknade upp mådde mycket bättre och kände mig frisk i huvudet igen.Blev väckt av en liten Bex,gick till Mölndal med hennes lilla computer laddare snackade och flummade runt. HAHAHAH så jävla fula var vi. Vi lekte vi var såna Crunk dansare,hoppade runt o fula oss som in i helvete HAHAAHAHA Så går jasmine förbi och ba WTF?Vilka fan e dt som hoppar runt där o ser att det är vi Haha , Aww Bexi lilla guldlock(K) Sen åkte jag hem och kolla på Desperate housewives


 Sen snackat med Bebbe,ursäktat mig för my fault. I LOVE YA. 


DÖR av skratt. Assså VARJE gång jag och Jasco e med varandra kommer dt alla VÄRSTA låtarna som passar in på oss för stunden HAHAHA. Kysser vi varandra blir det väääärsta kärleks låten på MTV Och ord som passar in för stunden,vi stannar alltd o skrattar söndeeer.

HAHAHAH sen idag har han BARA fått höra på låtar där killen blir dumpad på mtv. HAHAHAHHAA asså älskliiiiiiingeeeeen..   Så sjuk, MTV pyskar verkligen ner ja o baby.  


Yaaaayaaa,Å störande att jag ej är trött för jag sov innan på dagen.Stupid-me Imorgon ska jag Ha ENG Nationella kl 8.30 på morgonen,pyskos.Sen på Torsdag ska jag ha prov i Media Produktion.O ja måste läsa igenom en hel BOK som e så långt bort från intressant att d ej går att fatta språket i den.Really Boring!

  

Imorgon ska ja först till stan med Becca o sen ska jag hem till älskling.Break up to makeup helt enkelt Höhhö.  

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards