AlexandraStrolia

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Alexandra Strolia - 20 april 2010 22:18

Jaaa men hejsään ..


Long time no see, blog of Alex :D Jamen nu ska jag berätta om min kära dag :D


Lita kommer o käkar med jag och mina klasshomies i bamba,jag o Lita delar tallrik som djur och maten hoppar ur min o Sorinas mun exakt hela tiden HAHA. Allt ska alltid hända jag o sorina samtidigt sjuka e vi. Good mat iaf för EN GÅNGS Skulllllllll (jävla ungdomarna lagar vår mat,man SPYR allvar) men dt va Söft att de va gotti idag iaf :D Vf berätta ja alltid onödiga saker? HAHAH jävla tönt e jag  


Sen går jag och Lita inn för snack,sätter oss och värsta diskuterar Om saker och ting,Ytterst Trevligt ;) (EWW HAHAHA SKOJA,LEKTE KISSIE) & Vidare drar vi sedan till bup. All by myself inväntar jag stunden då Lita Friberg kommer ut från mötet, Vackrare och färskare än någonsin en timma senare blir jag Galen som få HAHAHHA jag skoja.. Detta kmr ej bli ett seriöst blogginlägggg ,but who gives a fuck? d här e ingen seriös blogg,det här är ALEXANDRA STROLIAS BLOGG det förklarar la allt ha? HAHAHA


Hahahah bild från två år Sen,men här e man alltså fortfarande lika galen och handikappad som förr!

  

Yaaman,Efter Loot blivit klar drar vi o käkar Mcdonalds och bliiiir Handikappade och börjar DÖ av skratt åt allt. Jag inbilla mig vi gick fram till folk i Mc och fråga efter deras rester AHAHHAHA, The mind of Alex. Och sen missuppfatta Lita mig typ heela tiden vilket fick oss att skratta ännu mer, Så skeva vi varit idag Hahahahaha!


Sedan träffar vi på 2 av Emelies kompisar,Åker in till stan och sitter med hamnen med dem och soooooooooooofta för fullt.


Sedan drar jag och Lita och ser en 23årig-man sitta på en bänk med reggae mössa och reggae-färger överallt.Vi tänker han e tvär soft och sätter oss och pratar med han HAHA, Så där satt vi och snacka engelska me han. Han snacka sån riktig afrikansk/engelska jag och lita ba whuut?whuut?whuut? hela tiden HAHAHAHA. Så efterblivna vi kände oss.

  


HAN VAR KOPIA AV MICHAEL JACKSON FAST ÄLDRE NÄR HAN VAR MEDLEM I JACKSON 5 (HAHAHA ASSÅ INNAN HAN BLEV VIT & VA LITEN) Goes Ganjaman hahahaha. Och ja LOOOVAR er han hade HJÄRTAT som michael jackson också.Tonen i hans röst lät som michael jackson.

  

ASSÅ JAG LOVAR,HAN VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅ SNÄLL! Han va sån som hade Rastafari som religion va dt heter och han va såå Chill och berätta han hata folket i Sverige för dom ej snackar me varandra & e Torra,sen han snacka om Peace o love o trust o ba; I would never never never hurt you,you are great friends och sånt. VI dooooog HAHAHA. 


Han är vååår nya BÄÄÄÄSTIS,sen följde han med oss o kollade på nya Gbghjulet. Asså den gångeen vi såg den uppifrån,den såg ej stor ut. Nu såg vi den nerifrån rakt upp, VEEEEEEET NI HUUUUUR FUCKING STOOOOOOOOOOR DEN ÄR ELLER??????? jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG våga åka den! AHAHHA ,Han ska följa med oss upp på den och jag SKOJAR ej! han va INGEN sliiiiisk gubbe NÅÅNSTANS. Jag sa jag hade kille,han respekterade dt heelt och va sån riktig LIVSNJUTARE ,jätte jätte snäll o visar så mycket omtänksamhet. Allvar awwwww..


SNÄLLASTE MÄNNISKAN JAG NÅGONSIN TRÄFFAT!! ÖNSKAR ALLA MÄNNISKOR VAR SÅ!  


HAHAHAHA ni skulle sett folks blickar, Jag,Lita + En riktig Reggaeman. Såå det ska vara, Hahahahha


Naaw,riktig Go dag men kallt som fan.


Stor Puuuuss på er ALLA!!

Alex

  


Av Alexandra Strolia - 20 april 2010 10:31

Sitter i skolan just nu, haft Svenska o nu har vi engelska. Fick typ försöka fatta isländska , WTF? Hahah! Sen gick jag ut och tog en cigg med Lita , & nu har vi Engelska och lyssnar på folk i vår klass låtar och kollar lyrics el nåt . Hahahaha  


Slutar seeent idag ljuvlansssss , Sen ska jag till Frölunda med Luuut. Pusspussssss


PS. DÖR AV SKRATT HAHAHAHAH sorina skulle typ lägga läppglans så råkar hon ta upp en tampong o lägger på läpparna HAHAHA aw stackars Sussi.Yaya byebyeee

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards