AlexandraStrolia

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Alexandra Strolia - 19 april 2010 17:21

Aww kollade på Guess who nyss,Så rolig & så Söööööt e den. Den fick mig att sakna min fina Jasco  :(


Försökte kolla på Avatar men det var för dålig kvalité Så nu ska jag kolla på Alice i Undeeeeerlivet,landet yao. HAHAHA minns när jag var FBK unge som inte kunde svenska så råkade jag säga Underlivet till underlandet hahahaha.En skev mini alex helt enkelt.



Soooolade innan,musik i öronen,Värme,Ett glas vin och en Luuut i telefon. Soooooft :)   


Orka att jag ser ut som en ihoptryckt gamling med nack-stöd 

        

Och ja hopppas min äckliga storasyster döööör plågsamt fucking äckel med gris näsaaaaaaaaaaa! HOOORA HATAR DIG &ALLTID

GJORT


NU e ja fucking arg,JA FLYYYTTAR HÄÄÄRIFRÅÅÅN SKABBBARN

Av Alexandra Strolia - 19 april 2010 12:12

Näähä du, Ingen skola för min del seruu du du. Mina ögon skreek av trötthet och höll på få kvälningar. Visst är det mysigt med kvälnignar,gott folk? HAHAH ew. Blev lite krig med moder + min skolduktiga stora syster för att jag stanna hemma...I KNOOW min mami blev endast avundsjuk för att jag KUNDE stanna hemma & ej hon. D va ju trots allt hon som spydde men ändå rörde hon sin duktiga arshle till jobbet. HAHAHA, asså ni fattar ej hur mycket dom förelämpar mig och Dissar mig asså Shit! Det e bara för jag e Svart:S

AHAHHAHAHA ,Bitches u make me hurl:) neej familj som familj, imorgon älskar jag nog er! HAHAHA  



Jag , nicki och jennifer satt och dog av skratt! HAHAHAHAHAH han hära är fan SJUUUUUUUUK "EEHSTACKARS EEHFÅÅGEL" , " DOOO EEDÖDAR EEFÅGEL"  älskar när han säger EHSTACKARS EHFÅGEL såå gullig han låter AHHAHAHA !!




Jag blev värsta pissed off när ja såg denna förra veckan för jag trodde EHHHFÅÅGEL inte blev räddad :( HAHAHAHA. Jag HATAR när djur dör. HELLRE MÄNNISKORS liv än Djurs liv i filmer o sånt. Haaaaaatar när djur dör i filmer så arg jag blir. Awww men så FÅNGAA HAN EEEFÅÅGEL SER MAN i del 2 och pyskar ner katten med den. AHHAHAHHAHAHAHH kolla i slutet hur han går me fågeln man bara ser dens lilla huvud framför kameran Awww HAHA!  
 




Jaadu :D 

Laddat Avatar , Alice i Underlandet(fråga mej fan ite vaarför) Eyy ,eller just det när man får uppleva en tråkig dag fast i detta hemmet så får man helt enkelt göra det.) & Guess Who ,Älskar den filmen såå rolig:D


  

  

  

Men innan filmerna ska jag Soooooola,Ska se om det är bra väder ute nu hähähähä possposs!


Bjuder på en bra låt:D

Eminem - Superman     


Av Alexandra Strolia - 19 april 2010 08:20

Godmorgon.Skit trött e jag och jag mår ganska illa :( Stanna hemma kan jag bara fett glömma när min närvaro är som den är i skolan -.- Ååh,jag tror det är vinen som rör runt i min mage och gör så jag mår illa blandat med morgonillamående. Ewwwwwww Help Moi  !


Bara en lektion idag och det är matte. Den lektionen känns det som jag inte varit på ÅÅÅÅR vilket stämmer p.ga vi bara har den lektionen på Måndagar så är det jobbigt och ta vagnen dit ,ha en lektion och sen ta vagnen hela vägen tillbaks..Omg jag är så lat. Det finns folk som bor i Alingsås och sånt i min Klass. Min lilla plåga är INGENTING jämfört med deras.


Sheet måste vara TACKSAM för det jag har egentligen ,PRAISE THE LORD HAHAHA.. Min skola skulle egentligen ligga vid ÖSTRA SJUKHUSET fatta ni eller? Det DÄR hade varit PYSKOOOS hade ej klarat av dt någonstans. Har alltid gått i skolor som legat nära mig. Östra Ouuf, Nejnej det vill vi inte ens tänka på!


Jag mår jätte jätte illa :(Åååh,vill inte..




Av Alexandra Strolia - 19 april 2010 02:10

Waah nu måste jag sova. Jag orkar inte med att det ska vara skolan imorgon. Alltid alltid alltid dagen innan skolan ska det vara typ omöjligt för en att sova JUST BECAUSE dt e skolan imorgon. Tänker man att dt är helg,behöver man ej tänka på när man måste sova och då vaknar man oftast tidigt. HATAR att man är så jävla TRÖTT på skoldagar och sen på helgen händer dt så att man ibland vaknar vid den tiden man ska t skolan egentligen. Wtf.Tror gud gillar o jävlas me oss folk,spec mig.


Jag drack en tvär stor mugg med vin nyss ,Yummyy  

Nu blev jag HUNGRIG,vf blir jag ALLTID dt innan jag ska gå och lägga mig.Assså pyskooos gott folk!


Hade ja haft min lilla squash bredvid mig inatt hade jag båda sovit gotti o vaknat gotti :(

    

Alexandra Strolia älskar sin Jasco spahic  


Åååh the clock e forfän snart halv 3. Ncncnc på aleeeekzz. Dagens UNGDOOMAR seröööööh..



Godnatt <3


  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards