AlexandraStrolia

Alla inlägg under april 2010

Av Alexandra Strolia - 13 april 2010 23:17

GAJKSFDF

Av Alexandra Strolia - 12 april 2010 16:46

Wonderful vädeer,Men pallar inte gå ut. Det räckte för mig att sitta på altanen och Sola i 2 timmar. Gick och la mig och vaknade vid 14;00 av att jävla hemmatelefonen bombaderades. Jag DRÖMDE bästa drömmarna. Jag drömde noon-stop. I love dreaming.(L)


Mina drömmar är PARADIS nu för tiden

  


ÅÅh nu blev jag glad, ÄNTLIGEN EN FIN TJEJ WHO REALLY DESERVES IT. En tjej som var kurvig & Fin,Whitney & inte hon andra Fula överspinkiga albinonon . Wiie,Im happy :)

 


Finns bara lite Procent kvar på min data & den dör snart:) Sooo,jag skriver sen maybe. Pusspuss 

Av Alexandra Strolia - 12 april 2010 09:10

Waah,lysssna. Jag är FÖR trött jag skojar inte. Mina ögon hänger inte med mig nu. Blev väckt av Amy kl 6 typ, tvär skönt och vakna upp till Soooool   ,men ändå blev jag bländad av ljuset.Kände mig som vampyr.


I Lördags gick jag och träffa Älskling och Amir,Vi softa,Åkte moppe ,Snacka o skratta mke. Sen åkte jag och min man hem till han och chilla hemma hos han(K)


Sen nästa morgon vakna viii upp till Sool igen. Bra tiider kommer haha! Och stack hem till hans broooder,Satt på altanen njööt för fulltt av solen och lekte med Juniooor ,hans brors 5 månader gamla Pittbull SÅÅÅ SÖÖÖÖT är deeen!   Oshhposh gollee.


Sen åkte jag och älskliiiing moppe,åkte tbx sooftade och sen åkte med amir o satte oss vid sjön hämta upp My sis Amy ,åkte runt litee sen drog jag hem till henne i Biskoop o kolla hennes nya lägenhet :D , Lagade mat ellr aa hon gjorde,vi Alla vet jag kan ej Hahaha åt kyckling o ris o softa där hemma hos henne,Gick ut på promenad träffa hennes köömpisar ,Lekte runt lite o klättra ja vet ej vad. Kolla lite på Moviie o chilla o decka runt 2 tiden.


Och SJääälvfallet,ramlar min mobil i toaan! Andra gången , Åå älskar ändå när man tappar mobilen o den går sönder SÅÅ SOFT känsla!! HAHAHAHA.. Åhaa, no cell. Esåå eeförssök eeinte ekontakta Miss. Alekzzz  WEST SIDE Beatch..



May I represent AM & ALEKZZZ  

  

I know he loves me , At least deep deep deep inside. 
TILL O MED älsklings pitbull hade sååååå mycket bättre Attityd & klass än min jävla hårboll Hahahaha 

  

  Jag är Sliteeen som en jävla jag vet ej vad. Fick panik igår jag skojar inte, vi är hemma hos henne vi kommer till Ytterdörren jag ser "Välkommen" med bilder på typ 4 katter. Jag kommer in ,det är KATTHUS Soooft när jag är allergisk också bruur. HAHAHA, Tack gud du är störst & Bäst ,hjälpte mig igenom denna fasansfulla incidenten.



Yeaahyeaaah..
Puss från Alekzz


Av Alexandra Strolia - 10 april 2010 11:43

Gooodmorning!


Vaknade nyss hahaha.. Omg jag skojar inte, jag o mamma DOG igår.Vi satt och kollade på The Grudge på min data och det var helt mörkt i rummet ,vi hoppa 3 m upp HAHA.. Sen min hund typ går helt normalt i sängen vi börjar skrika och tror det e The grudge. HAHAH stackars Tyson awww..


Asså den e FÖR LÄSKIG, Iallafall på kvällen oooomg.

  

Hahah omg Lita är i IDOL och ska snart sjunga!! LYCKA TILL ÄLSKLING <3


Det e Lördag,SKOLAN börjar snart :( Nooooooooooooooooooo! EXAKT när det börjar bli fint väder. Asså snälla kunde det inte varit mer fint  väder under lovet elle? That's so typical -.-


Oojj,måste verkligen plugga. Jag ska fan ha prov i Arbetsmiljööööööö underbart. Får läsa sönder mig om det imorgon och ikväll typ. Låteeer spännande. My ass!


Whää Im hungryy,ska gå äta. Posss


Av Alexandra Strolia - 9 april 2010 20:16


Drog aldrig till Lita, hann bara till bussen i ljuvliga mölndal som aldrig kom. Innan hade jag bråkat med Nicki o typ slått henne & hon fick mig att komma försenad såå Neej glad va jag inte. Flippad Alex till max. That sucked eftersom det var så fint väder. Bussen kom aldrig och sen började jag och Lita bråka i telefon som fan. Jag skrek över hela mölndal i min lilla ensamhet och drog mig hemåt istället för att dra till henne. Men de löste sig senare då min lulliga panda ringde mig. Idioten ska STÅ i idol kön HELA natten, hon börjar halv 12. HAHA pyskos, fatta att STÅ ute hela natten Haha.. Jag drar till kön & står med henne tidigt imorgon istället.


Träffade Nicki sen och var med henne och Jennifer. Vi satt ute och snackade & skrattade, och drack Milkshake sen drog vi och käkade pizza. Saknar min älskling ,mycket.


Nu pallar jag inte skriva mer. Min syster har massa kompisar hemma och dom dricker :( Vill också drickaa! Amy ska komma sen iaf antagligen..Saknar henne som fan. Jaja ,går & guusar med mami.. Mitt ända alternativ-.-





Av Alexandra Strolia - 9 april 2010 11:31

Shulölölö!


jaaag e trött igen. Vill gå och lägga mig igen egentligen because I woke up lite innan 8 på morgonen! Cp.. Jag sov ändå värsta länge,decka när jag kom hem vette fan när det var,men tidigt var det tror jag,sen vakna jag 3 går upp halsar i mig vatten som jag skulle dö eller nåt hahah och rökte en cigg. Sen går jag o lägger mig igen o vaknar 8. Har man inte sovit länge då? Eller har jag fel? Fäään vet jag. Det lär förbli en gåta ännaaaa. Om man inte kan matte då, Looks like Im fucked :) Det står min feta IG varning på i matte iallafall.


åååh it's beautiful weather I think, helt fint blått himmel fast man vet aldrig hur snabbt vädret vänder. Antingen e det sol i Mölndal och grått himmel i Frölunda eller the other way around. Fatta ändå ej hu d kan bli så. Regna på vissa ställen o skina på andra. It's the same sky elle hur?  give me a heeeellooo!


Hahahah ASSÅ WAH på riktigt , VAR E MIN HJÄRNA NOW A DAYS?? ??  Ooook people, jag vet att JAG aldrig haft hög IQ jag har alltid varit kinda CRAZY STUPID men allvar MINNESLUCKOR Hahahaha!

Spelar ingen roll if om drunk eller ajnte (Sorgligt som de låter) i can't REMEMBER ba typ gamla saker, men saker som hänt i veckan o så vidare OUF long gone. Waah nej jag kommer vara som hon i the Notebook , Alzeimers på G eller leva i pyskosar i oändlighet HAHAHA.. Jaja, vill ej skrämma mig sj eller er mer än vad jag skrämmer mig själv but Listen peooooplez!!


Igår så tydligen allvar var jag så pass full och helt borta i mitt huvud att jag sprang iväg från Lita hela tiden HAHA.. Snackade med henne i telefon. Vi satt på bussen och skulle åka någonstans sen mitt i allt Lilla PYSKET Alex springer av bussen från ingenstans HAHAHAHA och Lita får springa efter mig. Sen så hade jag tydligen ramlat eller något,dragit med henne ner och fällt henne mitt i stan HAHAHAHA. Och sen hade hon typ kastat min mobil och istället för att fånga den jag låter den slå mig i ansiktet och mobilen prickar mina ögon så börja jag typ gråta HAHAHAHA.. VARFÖÖÖÖÖR HAR JAG BLIVIT SÅ HANDIKAPPAD? Hur i helvete kan man sluta minnas.. HAHA, den frågan kan jag svaret på:)


Im a pyscho bitch,but ya'll know that! :D (8) Nää, nu lyssnar jag på Lil wayne seröö och jag måste hoppa in i duscheen now now now. Sen blir de fixeli trix och pimpa mitt ansikte och sen rör jag my ass hem till my pandas crib och ta en gooood öl i solen och chilla med min gulliga Panda. Puss på deeet, See U later alligator:D

Av Alexandra Strolia - 9 april 2010 09:10

Goood morning sweethearts!  


Ååh så gulligt, gick och la mig bredvid Nicki igår. Hon är FÖR söt när hon sover jag skojar inte!! Hon gör min morgon på skoldagar,hon e fan omöjligt att få upp ur sängen. Hon ser så oskyldig ut,man får pyskos på henne HAHAHA. Till och med Lita fick pyskos när hon sov här på Nicki. Och hon brukar alltid va DAMP när jag ligger typ och petar på henne & kramar henne, HAHAHA men igår HEELT söt va hon!!


  


Jag lägger mig bredvid henne sen efter jag skrivit blogginlägget typ kl 3 hon sover helt, sen hon vänder sig om lägger sina BABYGIRAFF ben på mig OSSSSSSSSHI och kramar om mig.
Jag dooooog!!! Aww  Pyskoos!!


Sen omg, jag drömmer SKEVASTE DRÖMMEN. HAHAHA.. Jag drar upp persiennerna i mitt rum och hör Lita säger; Där ligger ju Jasco! Så kollar jag & ser att jasco ligger utanför mitt FÖNSTER med en liten flicka som var barfota och soover HAHAHA.. Så ja ba WHAT THE FUCK! & gick ut o väckte han o fråga varför han sov där och inte kom in istället. Han ba naej,jag kom hit mitt i natten. Sen från ingenstans va han plötsligt sminkad HAHAH.. Sen så åker jag och Lita plötsligt Colorado på liseberg &han står o kollar på oss så länge HAHAHA, skeeevt..


-


Hahaha jag kolla mina skickade sms jag skojar inte,jag skrev OM och OM och OM till jasco; Kom baby,kom baby ,kom baby HAHA jävla pyskopat var jag igår och dt va så fult jag satt bredvid Lita när vi sitter och dricker sen så skriver jag typ älskar dig baby så får Lita sms och ba Öööööööööh? Vi sitter exakt bredvid varandra också HAHAHAH.. Jag va typ gjord för att skicka sms till fel personer igår. Råka skicka till Amir också; Kom baby! Han ba; va säger du gumman? Så svara jag inte. AHAHAHAH pyskos.


Jag skrev till Lita att spara lite öl,vi köpte lock. Jag hade tydligen druckit upp alla mina åtta 7,5or hahaha..


TÄNK att vi ska till IDOL. Vi kanske ska TÄLTA utanför. Tänk om hon går vidare,för hon har tväääääär fin röst. Tänk så blir hon KÄND! Fattar nii dåå att min homie Lita panda blir en kändiis & jag föreblir kändisens vännina! HAHAHA, nejmen allvar. Det sjukt .Det känns som om jag myttar igen(ÄLSKAR O LEKA MYTTOMAN HAHAHA) Vi ska till fucking idoooooooool,beatch!!!!

   Waaah,jag kanske också passar på o driva sönder med dom HAHAHAHA.. Tänk hur mycket JAG skulle pyska ner juryn HAHAHAH,mentalsjukhus NÄSTA efter dem träffat mig ! :D


Nuu dör my computer soon. Får dra ner&hämta laddaren. Men nu ska jag försöka tvinga mig själv & Äta något (bakis) och röka en ciggarette. Buhbyeeee


  


Av Alexandra Strolia - 9 april 2010 03:18

Hahahahhahahahaha vakna nyss från ingenstans. Druckit tvär mycket vatten mitt huvud bultar jag skojar inte. Jag e fortfarande full helt sjukt. Nicki kom hem med 2 cheese burgare till mig igår på morgonen helt soft sen mådde jag illa, de va också helt soft. HAHA not. Sen kom Lita hem till mig, vi softa här lite. Emelie var hos sin pappa också i Åby sen möttes vi , åkte till Mölndal och sen till Wiesel och köpte ett lock.Sen ser vi att det är 7,5or hahahah vi blev helt borta eller iallafall jag. Åkte fan taxi hem typ vid 9 hahahah och vi satt på en kyrkogård och drack sjuuuukt.Minns typ inget. HAHA..


VILL HA EN CIGG NU. Rökte en fimp, götttttt va det ew not.. Nej asså allvar vatten smakar tvär skevt i min mun just nu   sööööööööft HAHA det e så roligt, varje gång jag och lita typ säger något e jobbigt istället för o sitta o klaga på saken o gö att man mår ännu mer skevare så säger vi sööööööööööööft HAHAHA, så mycket vi skrattar varje gång. Vi är allt ett par skeeeeva ungar!


Jag satt värsta o diskutera med taxi chauffören igår fast kmr fan ej ihåg om vadå HAHAHAHA.. Nää nu ska jag sovis IGEN..:D Pussss


  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards