AlexandraStrolia

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 2 maj 2010 13:40

Nu har jag eduschat och haft typ slagsmål med Stora syster, fick pyskos hon börja skrika från iNGENSTANs så jag spottade på henne sen flög hon på mig,kastade Hemma telefonen i Stekpannan o dampa sig. Hahaha , Cooling. Hon liknar karate kid när hon slog sina slag i luften ja börja ba skratta ; Du kan ite slåss. HAHA..


Har fixat  mig lite, ska ut o träffa lilla lilla lilla Lut nu. Vi ska fixa solkort, o dra och sola. Från o me idag e jag Nigga Alex igen. muhähä, Once you go black you never go back;)

 


Nu ska jag hitta nåra pantelones o börja röra mig ut.

PUUUUSS PÅ ER    

  

Av Alexandra Strolia - 2 maj 2010 11:39

Helluuuuuuuuuuuuuuuuu - ej KUNNAT blogga el sitta vid datan p.ga att jag har Once again glömmt min data laddare i skolan.Så lånar systerns nu :D

Vakna typ nyss.


Fredags:

I Fredags träffade jag lilla Lut ganska tidigt för att vi planerade våran dag t Max. Haha, åkte till hennes mamma och åt,Drog till Frölunda hämtade hennes plattång, Iiiih-ade, sen åkte för att hämta våra Öl. TÄNK ER VI kommer fram t busken(D fortf tidigt på dagen). VÅRA ÖL ÄR BORTA! Vi trodde fan ej våra ögon, HAHA vi fick årets pyskos. Jag började leta genom alla buskar fastän jag visste att den vi la den i var helt tom = That means STOLEEN. Vi tänkte hela dagen skulle fuckades där och retade upp oss själva med "fan va sooft att vi inte har våra öl nu när dt e valborg", fan va sooooft att någon dricker våra öl exakt exakt just nu " HAHA , men sen gav vi oss gick hem fixade oss som Påskkärringar ,Träffade lilla Bex o allt ordnade sig(K) Åkte o fixade nya. Sen världens grej hände på vagnen.

EN sån halv fulle gubbe satt o snackade me oss o kommenterade mina gröna lösögonfransar och litas rosa lösögonfransar. Så sitter en gangster bakom fullegubben i vagnen med världens största påse marijuana.Sen fullegubben vänder sig om till honom och han,gangstern fattar inte svenska och tror han gubben äcklade sig mot oss. Gangstern ba: If you don't have anything good to say to the girls don't say nothing at all , TUUUURN YOUR FUCKING FACE AROUND MOTHAAAFUCKAH! Det va så synd endå om han andra gubben för han äcklade sig inte och ville typ var kompis med han andra. Sen dom börja bråka o putta på varandra och han Gangstern håller upp typ 3 vassa knivar typ och håller i en pistol under något,går emot han gubben ,får bort han från vagnen o ba; LEAAAVE MOTHAFUCKAAAAH HAHA. Sån riktig gangsta asså. Helt chockade.


Hahaha Sen åkte vi hela vägen t Krokslätt ,drack Öl, Mötte Jasco i brunnsparken,Åkte till Slottskogen drack där. Mötte några sköna peoples inne i stan som vi snacka med och sen drog Jag,Lita och Jasco hem till mig och Soov.


Lördag;

Vakna jag upp bredvid Fnask EXAKT VID 7 TIDEN på morgonen, då vi skulle vakna egentligen. Tänk JAG Vakna då från ingenstans HAHA..Så gosa vi med varandra för fullt,Kysste sönder varandra sen kom hans pappa en liten stund senare o hämtade honom så åkte han till bosnien. 1 månad utan min lille Fnäsk bebe,kmr sakna han så mycket :(

Sen gick jag och la mig bredvid Lita FERB, Sov lite med henne <3 Vaknade, Gjorde världens roligaste sak hahaha, Åkte till Frölunda skulle fixa solkort egentligen(blev lite fuckat där) Så vi gick o hade roligt istället. Himlen va helt molnig vi satt vid en bänk jag ba; Alla moln ska gå bORT de ska bli sol! Några sek efter allt d gråa i himlen försvinner och alla dem 145690 miljonerna grå moln går upp i rök o himlen blir helt BLÅ o SOLIG. ALEX MAGIC ,wääh..

Sen va vi roliga och skrattade hela dagen ,Magmuskler t max. Haha.


AND TOODAY IT'S A SUNDAY. En solig. Ska nog soooola ute lite snart:D

Träffar FERB en stund oxå säkert <3 Yeaahyeaaah.Pusss


  


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards