AlexandraStrolia

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 11 maj 2010 23:20

ASSÅ NEJ HAHAHAHHA


JAG KOLLADE PRECIS PÅ DESPERATE HOUSEWIVES AVSNITT Dt handlar om Eddie(Han som i förra avsnitt mördade Prestons ryska hor-flickvän), I denna handlade dt om hur han blev som han blev! Jag skojar inte, jag fick VÄRLDENS DAMP! Hans mamma var sån HORA mot honom när han var liten, hon brydde sig inte om honom ett piss, var alkolist,Tog hem killar och sa han inte fick komma hem och Va helt elak mot honom o ba; Du har tur om ens en blind tjej vill ha dig! Och hade skrattat honom i ansiktet HEEELA livet!! 


Sen när han blev äldre var han sån OSKYLDIG TÖNT! ASSÅ JAG DOOOG JAG SKOJAR INTE! HAN HADE KÖPT HALSBAND OCH SÅNT TILL BREES DOTTER Och han ba; B-bu-t I j-just w-w-ant-e-d t-o W-oo-eh h-e-r-r sen hans mamma skratta och mobba sönder honom. JAG FICK FUCKING DAAAAAMP, SEN SKULLE HAN KÖPA SEX AV EN HORA för han tänkte ingen tjej ville ha honom ändå såå tar han fram VÄRLDENS STÖRSTA BLOMBUKETT med massa rosor som han hade köpt och den ÄCKLIGA FITT-HORAN SKRATTADE SOM FAN ÅT HONOM & INTE TOG EMOT DEN, FYYFAAAAAAAAN VAD JAG FICK DAMP! Jag skrek åt tv;n , MAMMA : Men ALEX, ta dt lugnt!! Sen ströp han horan
jag ba; RÄTT ÅT DIG DIN ÄCKLIGA HOOOORJÄVEL!!

FYYYYFAAAN VILKEN DAAAMP JAG HADE!!

FÖÖÖÖÖR SÖÖÖÖT VA HAN OCKSÅ! HAHAHAHHA


JAG LOVAAAAR TÖNTAR ÄR VERKLIGEN MIN SVAGHET! VARJE GÅNG JAG SER EN TÖNT JAG INBILLER MIG ATT NÅGON SLÅR NER DEM & DEM BÖRJA STAMMA OCH BA M-M-E-EN S-S-S-L-U-T-TA! Jag börjar nästan gråta!! 


JAG LOOOOVAR ALLA ERA FUCKING

ÄCKLIGA MOBBARE SOM MOBBAR TÖNTAR, JAG HOPPAS INNERLIGT ATT NI DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!

   

Av Alexandra Strolia - 11 maj 2010 19:39

Helluuu


Haha, jag pallade seriöst inte plugga matte ingenting fastnade i mitt huvud innan så jag gick och sov. VARFÖR ÄR DET SÅÅ MYCKET SKÖNARE ATT SOVA PÅ DAGEN ÄN KVÄLLEN? Jag ÄLSKAR att sova på dagen! Fast so much less att bli väckt när man gått och lagt sig på dagen. Mamma väckte mig som vanligt eftersom hon kom hem från jobbet,Så jag gick upp som en zombie. Sen kom stora syster hem och överaskade mig med en burgerking hamburgare. Hahaha, sen var jag på helt bra humör men nu har d gått ner eftersom jag fått ryck på matte tal jag inte förstått fast nu e dt iallafall bättre. Hahahahahaha. Jag SVÄR, ni hade dött av skratt om ni hade sett mig plugga matte ÄNDA SEN JAG VARIT LITEN HAR JAG DRATT VÄÄÄRLDENS SHIT FIT ! Så sjuk är jag

'

Lite pic's från innan

  

     

  

  Åååh jag lyssnade på musik, Så poppade La Bomba låten upp.

Fyfaan vad längesen man lyssnade på den. Den påminner mig så sjukt jävla mycket om sommarlovet. Om när jag och Sophie dansade till den låten på stranden och alla gånger Jag och Sophie smög ut mitt i natten till Rävekärr och träffade Adjo & alla, Faaaan vad Roliga tider det var!!


Jag kommer ihåg en natt på sommarlovet jag,sophie och laura hade smygit ut och vi skulle korsa tågräls,motorväg,höga buskar och obalanserade höga grindar. HAHAHA. Vi ramla typ 70 ggr, Först Laura,sen Sophie och sen jag. Laura hoppade över staketen och föll med foten i ett stort hål i gräset sen ser självklart Polisen oss när vi korsar allt det där(Som vi vore prisonbreak fångar) & Stoppar oss MITT I NATTEN OCKSÅ Hahaha, Åååh fan vad jag SAKNAR alla gamla tider!

Drack vin typ varje varje varje dag, Smög ut varje kvääll, Buzzade i huvudet varje kväll,  Bilturer med mitt ex heela natten (han fick inte ens köra bil egentligen) HAHA, Kvällarna på Liseberg, Sol & bad dagarna! Festerna mitt i natten. Så roolig Sommarlov var det! Men sommaren 2010 kommer bli Så såå såå mycket bättre!
Heeehehehe En Månad kvar!! ;) 


Av Alexandra Strolia - 11 maj 2010 12:24


FIN BRÄND MATTEBOK HA? JAG STEKTE DEN HAHAHAHHAA
   Hello Mrs. Pyscho

  

Okej jag leker duktig, jag har knappt övat någonting idag & Jag tog faktiskt ledigt för en anledning eller hur? HAHA.. So i might as well get to it. Men det är så jävla svårt. Hur i helvete kan folk förstå och räkna ut problemlösningar?? Jävla Einstein peoples!!  


Jag behöver INNERLIGT EN HJÄRNIMPLANTAT!!



Av Alexandra Strolia - 11 maj 2010 09:03

Nu har jag precis vart hos tandläkaren,

Ohh smakar typ bananlack i hela munnen. MUMS,HAHAHA.. Vi pratade om att jag skulle få en sån grej för att inte gnissla bort mina tänder. Men fuck Noo att jag ska sova med en sån varje varje varje kväll.


GIVE ME A M-A-S-H-A-L-L-A-H!!

HAHAHAHAHA


HAHAHA neej,men fan vad jag SKÄMMS över att mina tänder är så jävla små typ! Jag får lära mig att sova lugnare och va mer avslappnad,(DAMPUNGE TILL&MED NÄR JAG ÄR AVDECKAD!)

Jag har fan skrämt sönder mina ex ,Jasco&kompisar när jag ligger brevid dem och gnisslar mina tänder låter fan som typ Hannibal typ HAHAHAHHAHAHAHA


Inte nog med dt så SLÅSS Jag & snackar/Skriker i sömnen,GREAT

   Aja, jag e IAF glad att jag ej någonsin haft hål , Det känns Skönt!


Vill SOVA egentligen,mina ögon är så jävla trötta. Men nu gäller d ba att sätta igång med matte. Wish me Good fucking Luck.

JAG HATAR DIG jävla äckel-fitt-skabb-hor-matte!


Av Alexandra Strolia - 11 maj 2010 00:12


Nu ska jag sova, Mina ögon känns helt tunga & Kinesaktiga. Tuuungt, HAHAHA


Sleep Tight, Don't Let the bed bugs bite
The Dream - I love your Gurl 


  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards