AlexandraStrolia

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 16 maj 2010 23:45

HAHAHA jag är för glad.. Det är trots allt lilla KINUS,Sandra som fått mig på humör. Vi har snackat om flashbacks från våra tider. Jag kom ihåg en av alla våra tusen sjuka minnen enagång på sommarlovet..Då jag råkade DRICKA OLIVOLJA,HAHAHAHA.. Vi var och badade och hon hade lagt olivolja i en juice flaska,jag öppnar locket, klunkar i mig och man hör bara Sandra; Vaaaaaaad göööör duuuuuu? Det är OLIVOLJA,IDIOT! HAHAHAHAHAHA Jag spottade ut det,höll på att spy. Mitt huvud börja bulta och min mage fick kramp. Fyfaan vad roligt det var!


JAG & SANDRA = TILLSAMMANS ÄR KAAAAAAAAAAAAAOS.. När våra överhyperaktiva humors slår ihop sig,OUUF!! Vi skrattar sööööööööönder med varandra!


HÄR HAR NI BEVIS MATERIAL PÅ HUR HANDIKAPPADE VI ÄR,

HAHAHHAHAHA..

   I miss you,Handikappade själsyster.

Vi har fan till o me bajsat i kors HAHAHAHAHAHAHHAHAA


Sen har detta gjort vår allas dag en pedofil kommenterade Rebeccas bild:

 

    

Nää,vad taskiga vi är. Han ville bara förmedla sina erotiska känslor.. HAHAHAHA:)


Jaaduu mycket glatt Alex humor idag,That's Good.

Snart ska jag Sova. See yaaaaaaa


Av Alexandra Strolia - 16 maj 2010 19:46

Helluu. FAN VAD JAG HAR SKRATTAT åt denna. En kille skulle göra slut med sin tjej,kolla vad han skriver som avsked..

HAHAHAHAHAHAHAHAH SÅÅ STÖRD!


  

Och dem här videosarna äger, SHET störande Alex humör HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA



MEN DENNA ÄR FAN BÄST, HAN BA : DU SER UT SOM EN EMO CLOWN! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA



Haha, aww sitter bredvid Baby Giraff "Nicki" Ska se film snart. Haaay

Av Alexandra Strolia - 16 maj 2010 16:30

  

  

  

  

  

  

Av Alexandra Strolia - 16 maj 2010 14:43

Sheet, klockan känns sååå mycket senare än vad den är! Dte kan nog bero på att jag vaknade typ 8 (Wtf?!) + legat i sängen sen dess och kollat Vampire Diaries.. Jag är på sista avsnittet nu! I förra avsnitt så sa Isobel att Damon var kär i Elena framför dem båda och ÄNTLIGEN har han börjat ge henne massa blickar och verkligen typ göra allt för henne. OUUF. Han e så SÖT OCH SEXIG!! Jag visste det skulle bli så..Bara för det är slutet på säsongen sen kommer man få vänta ett jävla fucking tag .... Nooooooooooo! Det e bara för jag e svart lr hur? 

  

Så ful jag har varit,har slängt ut OOUUUFS Och pussat dataskärmen på Damon! JAG DÖÖÖÖR....Jag vill våldta dig,KOM....


Vänta bara,följ min


blogg&i framtiden är jag


nya generationens Megan


Fox,sen gifter jag mig med


honom!!



Hahahaha,booya vilken dum hora jag är-.-

Av Alexandra Strolia - 16 maj 2010 10:54

Over and Over again - Nelly ft. Tim Mcgraw <3

Så fin låt....

Av Alexandra Strolia - 16 maj 2010 09:14

Godmorgon!


Jag har festat hela helgen kan man säga,Haha. I Fredags var jag med Lita,vi träffade Julia,Vanessa och deras kompisar. Fixade flak och åkte upp till Sisjön i Askim. Jag och Lita drack ett helt flak för oss själva typ HAHAH, Resultat blev att jag låg och rullade i gräset,hjulade,sprang runt och jag minns inte!! SHEEET,ASSÅ GUD GE MIG TILLBAKA MIN HJÄRNA! Jag börjar allvarligt få Alzeimers eller något... Men vi hade roligt iallafall:) Sen åkte jag och Lut hem till henne och deckade.


Och igår var jag + klasskompisar på fest hos André i Floda. Drack vin och X-cider och blev bästavän med Andrés FÖRÄLDRAR på köpet. Jag umgicks typ bara med föräRoldrana hela kvällen. AHAHHAHAHA. Så sjuk är jag. Sen började Cornelia bli HELT full,hon klunkade typ rent vodka och låg på badrummsgolvet,grät och skrek. Såååå Sööt var hon..
"DET ÄR BARA ALEXANDRA SOM FÖRSTÅR MIG!!" Aw,Connii..Så kom hennes pappa och hämtade oss och körde hem mig .

  

Rolig helg.Tror det är bara 1 vecka kvar till att jasco kommer hem också! Aww ÄLSKLING, va brun&fin han kommer vara(K)


Nu ska jag upp och dricka meeeeeeeeer vatten. FÅR ALDRIG NOOOG!!

Sen kommer jag decka om säkert. Bye bye

  

JUST DET,DET VAR SÅ ROLIGT JAG KÖRDE DEN TILL ANDRÉS FÖRÄLDRAR EXAKT HELA TIDEN JAG BA; ÄR DET BARA FÖR JAG ÄR SVART ELLER? AHHAHAHAHAHAH Så roligt var det!

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards