AlexandraStrolia

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 28 maj 2010 18:11

Helloo. Lockat mitt hår, hållt på i 1 och en halv timma. Så jävla tjockt hår har jag. Det tar år, Haha. Ska hem till älskling nu och sova hos honom. Och vi ska dricka vin. Så vi ses imorrgon. Poss


     

Av Alexandra Strolia - 28 maj 2010 13:16

Vakna nyss sov en stund..

Tvär uttråkad o Seg.

Grå väder drar ner mig, allvar.

Det ska föreställa sommar.

Help a nigga out and give me sunshine

Vill vakna upp till Sol

Inte det här fattiga vädret! Hahahah


Vädret just nu behöver DABB 

  



  

KEN RING VI SYNS 6 JUNI :D



Igår va soft dag,kan man väl säga

Igår va typ min "Fredag" 

Haej jag har INGENTING att skriva.


Dammn this Haha!

Av Alexandra Strolia - 28 maj 2010 09:29

WAAAH Vad onödigt jag svär på min mamma!Jag kunde fucking legat och sovat nu fattar nii?Okeej,INGEN problem om jag hade gått kvar i ÅbyskolanMen tänk hur skoltrött man är och man ska åka in till Korsvägen "STRESS + FUCKFACE"


Man ska leka "Duktig" och sen ser jag bara massa studenter som springer runt, Ballonger på klassrumsdörrar och fräckaste läraren i skolan; 


Men alexandra rååå, DU vet la om att det inte är skolan idag?
Jag ba; ÅHAA..


Hela vägen on the Trolley på väg hem utan MOBIL eller MUSIK.SoooooOOOOOoooooFt NEJ,FÖR ER SOM INTE FATTAR:


OSOFTASTE SOM FINNS!

        

Ken ring- Vf blev du till en Hora?

JA FUCKING ÄLSKAR KENRING!!!!

Kuuung älskar hans texter

//


Jag vill du ska fatta,var är du som alltid fick mig skratta?

Vem har du blivit nu när jag stirrar in i dina ögon?

Vems är rösten jag hör i mina öron?

Var är min vän?

Vad va det som hände sen?

Det regnar på mig,världens förändras

Man blinkar en gång,plötsligt alla har ändrats

//










Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards