AlexandraStrolia

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 13 maj 2010 22:19

Hejsaaan:D


Jag och mamma kollade på en film som heter Knowing..Den var helt bra i början Och grym handling.Sen vet jag fan ej vad som hände mot slutet... Jag och mamma ba Oooook? HAHAHA..Det handlade om att alla världens tragedier skrevs på ett papper 'Datum,år och plats'. Dt skrevs av en cp tjej ,50 år tidigare när hon gick i skolan om skulle beskriva hur hon trodde framtiden skulle se ut. Sen 50 år senare skulle skolan gräva upp dt från marken och dem nya eleverna skulle få se vad eleverna från 50årsen hade gjort på pappren. Och på en av papprerna en kille fick var just alla dem här siffrona..Skit bra film,men i slutet kom plötsligt ALIENS från ingenstans,åkte rymdskepp när världen plötsligt skulle gå under och tog sonen ifrån sin pappa och en annan flicka som var "The chosen ones"


AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAaahahahhahahAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA



  ..


Men om Jag ska vara Ärlig, Så nojade filmen upp mig på ett sätt ganska mycket. För den beskrev tidernas tragedier och sen att till slut världen gick under. Asså,jag har märkt att jag VERKLIGEN tror på att världen kommer att gå under 2012.Kolla bara vädret? Det ska föreställa Maj,snart Sommar, Man måste fortfarande ha en fet vinterjacka och med det fryser man ändå. Vulkan utbrotten? Att isen håller på smälta? Jordbävningarna? Att maya indianerna uppfann klockan och skrev alla år men plötsligt avslutades åren 2012. Och jag vill INTE tro på det. Men jag tror verkligen att jag tror på det.. Fucking help me,Jag vill ej tro på det. Tänk OM det händer så kommer det vara som vi ALDRIG funnits...


SHEEET PANIK. AJA, händer det så händer det. Va ska man göra åt saken? Typ Shut up & Die. Sålänge jag bara inte drunknar..Låt mig dö av typ sol eller något. Hahaha..Bättre o explodera,snabbt o effektivt

   HAHAHAHAHAHAH,VILKEN SKEV UNGE JAG ÄR Ncncnc

But Ya'll knew that. Ska kolla på Valentines Day Nu.. 

Heeeeejdååååå

Av Alexandra Strolia - 13 maj 2010 14:11

GIVE ME A H-E-L-L-O!


Gick o la mig efter jag skrivit blogginlägget. Dead Zombie. Nejnej, det räckte inte med att redan sova typ 12 timmar Haha;) Sen blev jag väckt kl 12..Läste Cosmopolitan,åt French Toast Mmmmm! Hittade en god Cosmopolitan Drink som vi nog ska göra på Lördag Hehe + Vin såklart 


 I've got issues M*thaf*cka!


Ska va hemma med mamma,eftersom hon fyller år.. Haha,typ ända som ska vara hemma med henne antagligen. Så ska tjata på henne om att vi ska dricka lite vin ' För att fira hennes födelesedag '


Sen imorgon  Ska jag Festa med Lita, & På Lördag ska vi klasstjejerna träffas Fixa oss,dricka & Åka till Floda till Andrés Sweet 18! Sööftish.


  

Nu ska jag hoppa runt och städa badrummet åt Mami

Kyss

Av Alexandra Strolia - 13 maj 2010 09:31

Helluu, Hahah..Kunde inte skriva igår typ..Jag kom hem halv elva och sedan var jag så jävla död och sömnig att det fick bli sängen och sömn direkt när jag kom hem! HAHA jävla döda zombie asså..

Men jag var så jävla trött ,haha Till och med när jag sov natten till Onsdag drömde jag om att jag dygna och bara längtade till att sova. Sen vaknar jag av att mamma ba;Wake up Alex. Pyskos! Haha



Den natten drömde jag Bästa Bästa Bästa drömmen också. Åå, jag trodde verkligen dt var VERKLIGT. Jag var i Korsvägen i drömmen så plötsligt ser jag DAMON OCH ELENA i Vampire Diaries,så var jag drunk as hell i drömmen(As Usual) går fram till Damon och han ba: FAAAN VAD DU ÄR LIK ELENA! Jag blev fucking glad Hahaha. Och inte nog med dt, så sa jag till en kompis eller något att ta bilder på oss. Damon bärde upp mig*SNAP Picture*, Jag pussar han på kinden *SNAP PICTURE* O tog massa bilder med han.


HAHA, dt ända jag tänkte i drömmen var:
HAHAHAHHAHA UNDRAR VAD REBECCA KOMMER GÖRA
NÄR HON SER DEM HÄR BILDERNA!
Jag var helt stolt, SÅ FUL E JAG. Haha!

  Men sen var dt bara en Dröm:( Buhu


G Å R D A G E N S   R O L I G H E T E R 

Igår var jag med Lita, Haha dt var så HEMSKT hon klämde sina fingrar i en toalett dörr och fick världens svullnaste finger och började blöda. Asså FAN vad jag SKRATTADE när du inte kollade på mig Lita,jag kunde inte hålla mig egentligen. HAHAHAHHAA.

Hon ba; NA NA NA JÄVLA HOOOOOOORDÖRR,NU BEHÖVER JAG FUCKING INTE PISSA MER! Kolla,KOLLA Jag klämde mig i dörren till en Random kille, sen satte sig ner brevid mig och grät typ HAHAHAHA


-


Stress på G händelse

Lita:Är dt någon som ser nu?

Alex: Jaaaaaaaa!

Big mama sakerna ramlar, 2 ggr 

Hon får hjärtattack

Alex: Naaaaaha Jag skoja me dig HAHAHAHAHHAA

Lita: MEEEEEEEEEN AAAAAAAALEX!!!!


AHHAHAHA,fan va roligt dt var. Så jävla taskig och önödig är jag.


Sen åkte vi och mötte Sabina och Emelie. Vi satt vid en Handikappad skola och såg verkligen ut som handikappade elever som gick där Hahaha.Sen åkte vi hem till Luuuut,bakade världens Äckligaste ägg Kaka typ fast vi åt endå HAHAHA äckliga! 

Kollade på TV,åt chips o nötter som djur och sen drog jag hem.

TADAAAAAAAAA ESLUUT

   Juste FAN VAD JAG BÖRJADE SKELA AUTOMATISKT IGÅR!

HAHAHAHHAHAHAHA

Jag måste verkligen sluta skela när jag gör dt på skoj

för,jag har blivit Cp fan.


Ps. Happy Birthday Määmää.

Idag fyller mammsi Årrr. <3




Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards