AlexandraStrolia

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 25 maj 2010 22:27

Haaaaaj alla peoples!


  

ALEXANDRA IS IN A GÜÜD MOOD,
Hon känner sig riktigt HAPPY!
 
 

Hur mår ni då? Aja d inte som ni kommer svara på det ändå.

Och NI SKA VETA att jag VET att det BARA är för att jag är SVART!


Jag blev för LAT för att åka hem till min Älskling.

Det har börjat bli kallt igen,la mig direkt i sängen,Mina ben blev förlamade och jag kunde bara INTE..

Jävla Lata Amerikaner assåå..


Så åkte med Daddy och åt Falafel rulle

,sen kolla vi på Cloverfield film om Aliens attackerar New York ,Scary..

Sen har ja kollat på Desperate Housewives , Ätit chips,Druckit Pepsi och snackat me älskling som alltid gör mig lika Glaaaad  



' I couldn't smile I couldn't rise until you came in to my life as a big suprise. you gave me love you gave me luck you were there even when I felt stuck. It was hard times for me and you made my heart breath I let my spirit of love fly high in the sky and that will saved my soul to night. I wanna let you know that I love you everyday I wanna hug you you make me smile you are my beautiful sunrise. when i wake up beside you it feels like a dream come true. i don't need anything more from this world exept you. I might look like a fool but when im talking about you it's all true.I wanna hug you hard and press you against my heart '


FINASTE TEXTEN ÄLSKLING GJORDE!!
JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!!

DÖDA MIG INTE NU JAG ÄLSKAR SÖNDER DIIIIIG O VA TVUNGEN ATT SPARA DEN NÅGONSTANS    


  

Dem här låtarna går ut till Dig Älskling


I want to know what love is - Mariah Carey




Because you Loved me - Celine Dion
 



Hero - Mariah Carey


Av Alexandra Strolia - 25 maj 2010 16:01

Jag har såå tappat suget på att blogga,Haha -.- 


Varit med Nicki mycket idag. Vi hade SPOTTKRIG, Det började med att jag låtsades spotta på henne och till slut nudda det henne sen jagade hon mig uppför alla trappor i en svale och försökte spotta mig men missade som tur HAHAHAHA.. 


Vi drog till biblioteket på grund av det Fuckade vädret och satt och läste för att fördriva tiden HAHA, Läste en bok om Marilyn Monroe där hon beskriver sitt liv med egna ord.

Ska låna den någon gång och läsa ut den :)


  

Ska åka till min Heting snart & va med min Älskling.

Så see ya Later ;)


  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards