AlexandraStrolia

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 4 maj 2010 22:22

   1. SNÅLHET!

Snåååålhet borde få första dissen. FAN vad jag Ä C K L A S  av er snåla människor,Gå dö med er Haha. Igår tar Litas comviq slut,hon fick panik för vi skulle träffa hennnes kompis så frågar hon några snåla jävla svenskar som sitter bakom oss i vagnen om hon får låna deras mob jätte snabbt o skicka sms OCH förklarade att hon ej kan svara på kompisen vi ska träffa som Var på väg t STAN för att möta oss och vi sitter på vagnen mot Tynnered och dt ända han sa va Nej. HAHAH typ bestämd.assåå hur kan folk?? pissar på ALLA snåla människor!Get a life!


2. BUSSCHAUFFÖRER

Man behöver slå en fet jävla stekpanna i huvudet på nästan alla busschaufförer..HAHA, så jävla fuula och arga! Idag kom två 13åriga tjejer på bussen och typ behövde kma hem.Ena tjejen har ingen busskort men går in. Han börja skrika ;HALLÅÅ ,hallåå hallå med världens fulaste röst kaxar upp sig mot tjejen "Vafan ska du åka på bussen för utan busskort?!?!" tvärbromsar bussen o slänger av dom. Asså SHUUUT THE FUCK UP & DRIVE !! D fan kontrollanternas jobb o slänga av folk.


3. SAKNADEN TILL MIN JASCO ÄLSKLING

MIN ÄLSKLING SKA VARA BORTA I EN MÅNAAAAAAAAD,4 VECKOR. Dt har bara gått 4 dagar.Älskar älskar älskar & saknar saknar saknar dig mitt hjärta. Men jag dissar diiig ändåå för att du är i ett VARMT LAAND MEDANS JAG FRYSER RÖVEN AV MIG I SWEDEN!!


4. FOOOOLK SOM VISKAR SKITSNACK & SEN INTE VÅGAR STÅ FÖR VAD MAN SAGT,FISAR.

   1. Året har gått snabbt 

Jag hissar att sommaren snart e här. 1 MÅN KVAR T SOMMARLOVET,  kan ni fatta? Fan vad detta året gått snabbt! 


2. SOMMARLOVET!

Jag längtar så mycket t sommarlovet, till friheten,till värmen, till glädjen, till rastlösheten,till sena utekvällar. Detta sommarlovet ska bli den BÄSTA, FAAAAN vad vi ska gå loss denna sommarlov! :D:D:D:D PAAAAARTYYY


3.SOLARIUM

IMORGON SKA VII ÄNTLIGEEEEEN KÖPA SOLKORT!! + Bli svarta på köpet. Uh huuuh,Soon I'll be HOT Again  


  

Av Alexandra Strolia - 4 maj 2010 18:42

Asså AJ mitt huvud sprängs av huvudvärk!!! CURE ME.

Kommit hem tidigt idag typ för en gångs skull..Idag pallade vi verkligen ej va ute, DÖDA som fan.Men rolig dag har det varit ändå:)


Jag hade Nationella ENG idag. Jag dagdrömde om ALLT förrutom hörövningen man skulle lyssna på. D gick bra ändå,jag är amerikan som tur är, men idag var min hjärna så lös att jag bara ville ge den en fet bitchslap!


Kl 1 hade jag möte på BUP. Träffade en läkare och pratade om jag skulle fortsätta med min medicin.
JAG SVÄR JAG FICK ÅRETS SKRATTANFALL NÄR JAG KOLLADE PÅ HAN HÄRA LÄKAREN. Han är gammal,vitt hår, GROV Stirrande o genomträngande BLICK "Heej Ögonkontakt".

Jag började skratta som faaaaan när han kollade på mig och VARJE GÅNG han började prata efter jag skrattat sönder började jag såklart skratta ÄNNU MER. Sen fick min mamma också skrattanfall med mig och vi kunde inte sluta skratta. HAHAHA.Han drog typ; Hur känneruuu reeey Alexandra?(gammaldaxx svenne dialekt) Waahh. 


Tål ej ögonkontakt med vuxna aså ouf ,It kills me. Ja inbiller mig alltid massa. Fast d gäller med alla, både igår o idag har jag skrattat som faaan åt killar som gått förbi mig Snygga o Fula o inbiller mig de gör värsta grejeeen o börja dö av garv:D Sjuka unge e jag


  

Ja vill badaaa in the bath-tub nu.

Pusssssss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards