AlexandraStrolia

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 22 maj 2010 17:55

HEELLOOO!

E med Rebecca Älskling , LOVELY LADY LEX WITH THE BEAUTIFUL BABY BEX. Aww. Vi ska snart dricka VIN och lyssna på högt musik här hemma Sooftisch!
Ha en trevlig Lördag & DRINK YOUR FUCKING BRAINS OUT!

        

Av Alexandra Strolia - 22 maj 2010 02:28

Haaj my Dears. Mrs.Alexandra Strolia är FULL! Evarfoor ente enii eblii eförvånade eeför? Fuck ya! Jag softar med vinen, jag dricker ur vinen, jag kärlekar med vinen,Jag ligger i Sängen med vinen, Vinen är min kvälls BÄSTAVÄN You guys undereztand?


Det va längezen man blev Drunk alone med vin faktiskt! Men det är så skönt. Man blir BEST FRIENDS med ens tankar, det är BRA för själen + ALEX gives ya guys fucking advice; TRY IT!! Det är så soft så det inte är sant och en sak får man ABSOLUT ej glömma, ' M U S I K + F O L K, annars kan man känna sig jävligt lonely och vilja hoppa från en bro! ´

Ta det från nåågon som vet vad Vin handlar om ; 
May I represent THE CRAZY ALEXANDRA STROLIA..


Liknar en upphetsad Asiat på bilden....

VACKER  VIN ÄR BRA FÖR SJÄLEN
BARA SÅ ALLA VET 
 

Av Alexandra Strolia - 22 maj 2010 00:48

Hejsaan. Kom nyss hem efter en mysig romantisk dag med Älskling!Vi träffades Och åkte iväg på hans moppe upp till Ramberget. Vi drack några cider,pratade kramades och kysstes. Jag älskar min älskling! Sen åkte vi runt på hans moppe,körde tväär snabbt. Skit roligt. Vi hade tänkt att köra upp på Majorna bron,men dt va inte tillräckligt med bensin så vi fick gå tanka sen började det ösregna typ och klockan blev mycket så jag drog hemåt.Kom hem till att Daddy öppna dörren så ovanligt känns de som Haha, och nu va mamma inte hemma så passade på att ta lite vin som jag dricker ur en fet jävla flaska. Aja whaaatevaa, It's Friday!Nu ska jag dricka Vin, B-E J-E-A-L-O-U-S

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards