AlexandraStrolia

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 22:09

Imorgon tar jag ledigt från skolan för att plugga matte hela dagen..Men måste ändå vakna tidigt för jag ska till jävla tandläkaren 08;20. Önska mig lycka till att inte ha några hål för jag har aldrig haft & hoppas jag aldrig får heller. Heeeeh, BOO-YAAH! 


Hahahahaha fan vad jag och mamma har skrattat åt Nicki. 

Hon har gått runt och snackat med värsta RYSKA dialekt.


Hon ba; I SEND YOU TO RUSSIA , I'LL DO SEXUAL THINGS WITH YOUR DOG, You are an american cunt I take you TO RUSSIA

HAHAHA fan vad vi skratta,vi jaga henne runt hela huset Våår lilla sööta Possesed wannabe ryska damp giraff baby(L) Vår familj e rena komedin.


  

I made a mistake loving you

Jasco

Jag saknar dig min baby,utan dig här bredvid mig blir jag crazy.

Jag saknar dina fina bruna ögon och ditt söta leende , Din söta utseende och bästa beteende. Jag vill pussa dina fräknar, dagar & veckor jag räknar. Jag är så glad jag har dig i mitt liv, Men just nu skulle jag älska att ha dig bredvid. Du gör mig så lycklig Jasco & du gör mig så glad. Jag kan inte säga annat än att du är undebar. Du är det bästa jag har. Varje gång våra läppar möts blir jag galen, varje gång du kramar mig känner jag mig till dig så dragen. Du är så speciell och för mig är du så rätt,Baby jag spolar tillbaks till första gången allt var så perfekt. Vi kysstes under himlen, Baby du ger mig dem finaste minnen. Baby du bor i mina sinnen. Du lever i min hjärna,Jag vill bara säga jag älskar dig och att du är min stjärna.



Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 18:48

Sista gången jag grät för en film var Soraya, Jag brukar aldrig gråta för filmer längre. Jag har sett P.S I love you för några år sedan men då tyckte jag inte alls den var lika bra som den var nu!

NI FATTAR INTE HUR MYCKET JAG GRÄÄÄT! Jag grät varje sekund!

Mitt ansikte var dödad med tårar och mascara!!


VILKEEEEN KÄRLEEEEEEEEEEEK ASSÅÅÅÅÅÅÅ  

Han är såå fucking charmig och het, och hon är så jävla fin!

Den filmen innehåller allt! Sorg,GLÄDJE,Kärlek,saknad och känslor.



-


Efter filmen tog jag en bubbel bad,tvättade bort mina tårar & sminket,och Fick Mcdonalds home delievered av mami.


FAST DET VAR FAN INTE LIKA GOTT SOM D BRUKAR VARA,

SHET VAD JAG MÅDDE ILLA SEN! HAHAHAHA.

Jävla tjockis e vad jag e!


  




Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 13:28

Drog till Skolan, hade mattelektion. Haha,drog en gammal Nationell prov. Nicoleta VAR mina SVAR. Shit,det kommer inte gå bra för mig :( Får nog fuska och kolla på andra när dem skriver Hahah ;)


På Lördag ska vi tjejer i klassen dra till Mr.André och festa! 

Haha, vad kul vi ska ha! Vi ska försöka fixa vodka och köpa en drinkblandning som vägleder en till goda margaritas! Margaritas eller Vin vi får se hur det blir! Roligt roligt :)


  

1. Dem ända killarna som fångar mina ögon & Intresse är Blattar!


2. Jag är familjens Clown!


3. Min kropp & Läppar är dt jag gillar mest med mig Själv.


4. Jag har ingen tålamod alls för tråkiga saker!


5. Jag hatar folk som tror dem är överdrivet Snygga


7. Jag äcklas av svenska killar!!


8. Min största dröm är att bli skådespelerska


9. Jag är jätte svårfångad egentligen.


10. Om jag ska börja gilla en kille MÅSTE HAN HA HUMOR!


11. Jag har svårt att prata öppet om känslor.


12. Efterblivna ,tröga killar är det jobbigaste jag vet.


13. Skulle någon kille vara otrogen mot mig försvinner min kärlek på 1 sek och jag börjar hata människan ist.


14. Jag tycker dt e så BÖG att bråka om samma kille!


15. Jag måste ha rooligt exakt heela tiden..


16. Jag HATAR TORRA MÄNNISKOR!!!


17. Jag har ett ärr på hakan(moppeolycka),under ögonbrynet(moppeolycka), ryggen(simhallen), armarna(ciggmärken) Ett J <3 på min arm, och massa ärr-minnen på benen. JAG E SCARFACE!


18. Dt värsta sättet att dö på enligt mig är att DRUNKNA!


19. Jag har jätte kort livslinje, känsla av att jag kmr dö Ung.


20. Jag har ett födelesemärke på magen på exakt samma ställe som min gammalmormor, mormor och mamma.



Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 08:58

HAHAHAHA ASSÅ HELVETE!!Jag somna ju värsta sent igår, så skulle jag börja 10 över 10 men mamma säger till mig jag ska vara hos tandläkaren tjugo över 8, Så sitter jag där och värsta väntar typ 25 min sen går jag och snackar med reciptionen hon ba; Nähä ruu det är ju imorgon du har tandläkarbesök.. JAG KUNDE HA SOOOOVIT LÄNGRE. Jag kommer DÖDA min MAMMA HAHA :( Ååh..


Jag lovar det var så JÄVLA SÖTA BARN i vänterummet, jag höll på att döööööö. Dem var typ 2-3 år! Så sööööötaaaa. Världens sötaste kines flicka,kunde inte sluta leee när jag tittade på henne. Sen en liten blatte pojke runt 2-3 år han också som verkade vilja vara som sin pappa, & lyftade upp såna små tyngder Awwiii..


FAN VAD JAG HAR BÖRJAT ÄLSKA BAAAAARN!! 

Jag ska adoptera en niggah bebi & en kinesisk bebi när jag blir stor

  


Sen det var så pinsamt. Jag kollade på tv;n det var massa vilda djur! Jag börja SKRATTA som fan för mig själv för det var såna Bebis fluffiga leoparder som gnugga sina håriga huvuden mot varandra, Apor som likna höjdhoppare som sprang upp i träd och gud vet vad. AHHAHAHA.. Owwwh!!

  

Jag såg typ ut som en pedofil som satt där frivilligt eller något,kollade på alla små barn & log o värsta HAHAHA..

Gööööööött...


Weellwell,that's it for now..Pusss


Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 01:11

Vilken film jag precis sett,så jävla fin var den.. Den heter The time Traveler's wife. Henry reser genom tiden första gången han möter henne är hon 6 år. Redan då är hon kär i honom, hon ser hur han kommer till hennes liv för att sedan försvinna lika snabbt igen..Men det ändrar inte hennes kärlek för honom. Hon blir äldre och äldre hon ser honom plötsligt när hon är vuxen. dem gifter sig och älskar varandra men dem har det inte lätt..

För han försvinner&försvinner

och hon väntar&väntar..


KOLLA TRAILERN


 

Så fin han äääär..


Jag har märkt att tiden verkligen flyger iväg. Tid är fan dt värdefullaste vi har. Imorgon kan vara dagen vi slutar andas,eller någon vi Älskar sluta andas.. Klockan tickar,Timglaset rinner, dagarna passerar mer och mer för varje dag..

Tiden styr oss,låt oss inte ta tiden för givet.

Villl du säga något, såå säg det

vill du bevisa något, så bevis det

För imorgon kan ALLT  ta slut och det kan vara försent.


  


Påååå tal om tid ska jag Sova..

för jag ska till tandläkaren imorron Innan jag börjar skolan:(


Bjuder på en riktigt fin låt





Godnatt mina Änglar.















Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards