AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

I miss my baby

Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 22:09

Imorgon tar jag ledigt från skolan för att plugga matte hela dagen..Men måste ändå vakna tidigt för jag ska till jävla tandläkaren 08;20. Önska mig lycka till att inte ha några hål för jag har aldrig haft & hoppas jag aldrig får heller. Heeeeh, BOO-YAAH! 


Hahahahaha fan vad jag och mamma har skrattat åt Nicki. 

Hon har gått runt och snackat med värsta RYSKA dialekt.


Hon ba; I SEND YOU TO RUSSIA , I'LL DO SEXUAL THINGS WITH YOUR DOG, You are an american cunt I take you TO RUSSIA

HAHAHA fan vad vi skratta,vi jaga henne runt hela huset Våår lilla sööta Possesed wannabe ryska damp giraff baby(L) Vår familj e rena komedin.


  

I made a mistake loving you

Jasco

Jag saknar dig min baby,utan dig här bredvid mig blir jag crazy.

Jag saknar dina fina bruna ögon och ditt söta leende , Din söta utseende och bästa beteende. Jag vill pussa dina fräknar, dagar & veckor jag räknar. Jag är så glad jag har dig i mitt liv, Men just nu skulle jag älska att ha dig bredvid. Du gör mig så lycklig Jasco & du gör mig så glad. Jag kan inte säga annat än att du är undebar. Du är det bästa jag har. Varje gång våra läppar möts blir jag galen, varje gång du kramar mig känner jag mig till dig så dragen. Du är så speciell och för mig är du så rätt,Baby jag spolar tillbaks till första gången allt var så perfekt. Vi kysstes under himlen, Baby du ger mig dem finaste minnen. Baby du bor i mina sinnen. Du lever i min hjärna,Jag vill bara säga jag älskar dig och att du är min stjärna.



 
 
katja

katja

11 maj 2010 07:21

åh! :)
gud vilken härlig blogg, och vad snygg du var! :D

http://dianairene.blogg.se

 
alexandra strolia

alexandra strolia

11 maj 2010 08:02

Hehe tack så mycket, dsm :D

http://alexandrastrolia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sorina

16 maj 2010 10:59

naw gullig text !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards