AlexandraStrolia

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 27 maj 2010 10:13

Vilka SKEVA drömmar! 


Först drömde jag att jag, Nicoleta, Sorina åkte i VARSIN båt.Vi kommer fram till Burger King plötsligt är jag och NICO NAKNA, HAHAHAH och vi får gå genom stan så och skyddar våra asses med kartong! Sen så har jag ett bråk med en tjej som heter Annie i min klass,får henne att svimma och sen säger: FÖRLÅÅÅT och väcker henne! Och sen plötsligt är jag i vattnet igen,fast nu är det översvämning i Åby och alexis berättar världens historia för mig och exakt som han berättar händer mig EN LITEN POJKE var under vattnet och KITTLADE sönder mig,försökte få sitt HUVUD i min RÖV HAHAHA..


Sen var jag med Nicoleta o Sorina igen hemma hos någon och från INGENSTANS DYKER JASCO upp under en matta och vi börjar att RULLA På varandra. Sen åkte jag och Jasco båt,HOPPADE av båten MITT i havet och flöt på våran rygg i timtal sen började vattnet kännas som MOLN och det var kväll sen blev vi Rescued och åkte på fest hos SOPHIES SLÄKTINGAR 


AHAHHAAHHAHAHHA .. 

Okeeeeej??

  

Ajaaaa,,ska snart till Skolan då.

Ska fixa mig lite nu Pusss



Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards