AlexandraStrolia

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 7 maj 2010 12:43

AHHAHA ew.

Jag skojar inte, jag smaka den ÄCKLIGASTE maten ever! 

Nicki hade typ köpt en köttfärs-paj t mig igår så var jag tvärhungrig så trodde jag den skulle vara god o skulle äta den. Typ 2 bett, jag höll på SPY dt smaka rötten ost typ Á la Cheese-Fitta HAHAHA *Gag*


Jag har typ ingen aptit längre,jag Pallar aldrig Äta. Min mage typ kurra sönder,jag går ta 2 bett av något sen blir jag mätt typ . Jag som alltid haft världens fat-Soo American Anti Diet. Hemskt om jag får typ anorexia. 


ISÅFALL är det FAN inte medvetet, HELL to the no att jag typ försöker banta, FUCK BANTA & ALLA NORMALA tjejer som försöker banta .

Men som sagt tror jag att jag vet vad som pågår. Heehee

JA VILL HA MCDONALDS!!! FEED THE HUNGRY BEATCH

  


HAHAHA, Jag börja misstänka Becca är typ död eller något.

Ååh så underbart. " Nu har jag fan ingen att festa med idag! "

AHAHAHHA, Jag skoja Hemsk unge. Är deeet i sängen du håller hus Bex? Isååfall Wake up Now(8)Jääääävla Bex


JAG SAKNAR LUUUUUT,JÄVLA SÖTA FERBIE-UNGE

  

  

Av Alexandra Strolia - 7 maj 2010 11:00

Godmorgon på er


Helt taggad inför idag. Fredag med lilla Becca. Vi ska åka & Fixa vin.. MMMMMMMMM Vin Fylla var längesen. Blivit mer av en ölmänniska på sistone,but like Everyone knows Alex är en vin-alkolist människa.

Hahahaha


  

Hot mama today, Hahaah

  
   
 

 
   PRIVATE PARTY IDAG,JAG BEX OCH VIN ;)

Hihiihi


Omg,hittat en LÅT som jag ÄLSKAR!!

SHEET vad jag ÄLSKAR Celine DIons röst.

Hoe,skänk din röst t mig..


  

Ska käka något Kyssar

...

Av Alexandra Strolia - 7 maj 2010 08:18



You were my Strength when I was weak

You were me Voice when I couldn't Speak

You were my Eyes when I couldn't see

You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn't reach

You gave me faith cause you believed

Why did you have to leave?




Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards