AlexandraStrolia

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 24 maj 2010 14:16

Helluu! :)


Drog till skolan,Faila matten! Sooooft.. Åkte hem till Rebecca, Aw hon har haft ont i magen så hon har sovit medans jag kollat på Dear John på hennes data,Va fin Channing Tatum är.. Sen har Becca varit helt söt när hon sovit,jag har klappat hennes mini nose och hon har skakat sitt ansikte. Awwi Bex < 3 Hon är fortfarande avdeckad,men ska väcka henne snart ,FÖR JAG E PISSENÖDIG & RÖKSUGEN! :D :D


     

Av Alexandra Strolia - 24 maj 2010 14:16

Helluu! :)


Drog till skolan,Faila matten! Sooooft.. Åkte hem till Rebecca, Aw hon har haft ont i magen så hon har sovit medans jag kollat på Dear John på hennes data,Va fin Channing Tatum är.. Sen har Becca varit helt söt när hon sovit,jag har klappat hennes mini nose och hon har skakat sitt ansikte. Awwi Bex < 3 Hon är fortfarande avdeckad,men ska väcka henne snart ,FÖR JAG E PISSENÖDIG & RÖKSUGEN! :D :D


     

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards