AlexandraStrolia

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 23 maj 2010 17:10

Heejsan! Hemma hos Becca nu älskling, Solat på min altan typ hela dagen och sen började jag bråa med min pappa som in i helvete. Jag vägrade följa med dem in till stan. För, varför ska jag umgås med honom nu när han kan? Som om han funnits där för mig. Idiot. Fan va han fucking skrek på mig började gråta som fan, och sen ÄNTLIGEN lät han mig fucking vara och drog och då kutade jag till Bex.

 

Haha,min lilla älskling. Stackaren, tog ut min gråt på henne gjorde henne döv och spydde i telefonen AHHAHAHAA. Aw.. Vi ska fixa oss och dra oss mot Åby, I think. Vägrar fan gå hem idag.. Får typ sova hos min mormor, wooonderful.... Palla-lalaa. Nu ska ja fixa mig, Hihi så brun jag blivit. Puussssma

 

En fullis bild på mig och Bex ett tag sen.


     

Av Alexandra Strolia - 23 maj 2010 11:15

Godmorron!

Hahah, va kul det var igår! Jag och Becca drack vin hos mig och lyssnade på tvvvär högt musik och Dansa(Ingen va hemma, Haha)! Sen drog vi till Fritidsgården en stund och dampade oss medans folk kolla fotboll Haaha Pyskos Unwanted! Sen träffade vi kompisar och drog hem till dem,Drack och lyssna på musik. Haha, första gången jag testa vodka med redbull jag FLÖG efter den drinken! HAHAHA. Vid ett tvingade jag Lita att träffa mig,så hon koom till Mölndal vi softa,O va tvungna att gå hem vid 2 tiden och jag kunde inte LYFTA min RÖV fan va BORTA jag var! Hahahaa


            Wahhh HUNGRY,ska gå käka något...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards