AlexandraStrolia

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 17 maj 2010 23:36

ÅHHH VAD SOFT! Imorgon är jag LEDIG och fick typ veta det nyss. Fyfan va Gött. NO SCHOOL!! HAHA, som om det egentligen ens spelar roll 'Jag tar typ ledigt när jag vill' - Hrm.. "Skolkar" Näämeen, Jävla Alex.. Men det BRA nu slipper jag få skuldkänslor mot mamma för jag inte går till skolan imorgon, för JAG BEHÖVER INTE!! HALLELUJA MOMENT :D Så imorgon behöver jag ite vakna tidigt ;)


I feel Good:D:D

Av Alexandra Strolia - 17 maj 2010 19:46

 

Jag PALLAR inte göra ett PISS!! Vägrat gå till skolan p.ga min tröttet + lathet, Sovit fram tills 15;00, Suttit vid datan sen dess, Inte ens PALLAT upp till köket där jag brukar röka istället har jag rökt i sängen, Låtit mig själv att va hungrig istället för att fixa något att äta och NU vill jag SOVA IGEN! Jag går i DEPPRESION verka det som. Det är 17 Maj ,Det är GRÅTT ute (Ingen värme ngnstans) och min kropp har gått i KONKURS!!



Vf pallar jag INGENTING och varför är jag så jävla trött?   


Det kommer antaligen suga med blogg-uppdatering idag med, för jag är Tyst,öm,död och LAT och ingen ork till att skriva nåt.....

Zåreii

Av Alexandra Strolia - 17 maj 2010 16:44

Några bilder från Festen i Lördags

   Jag och Estackars Efågel (K)    HAHAHA, hej jag är full..    

Sussypussy & Alleballe    

  

  

Av Alexandra Strolia - 17 maj 2010 15:12

Goodmorgon!

Vaknade nyss 'Trötta Torsten' helt enkelt, HAHAHA. Nej du, idag

palla-lala-de jag inte skolan.. Förvånande.. Orkar fan ALDRIG,men vad ska man göra? Hade årets bråk med min jävla stora syster, Hon ska ALLTID lägga sig i.Hade sagt jag var 'ledig' och sen kröp jag ner i sängen igen,sen börja hon 'VIISAAA MIG DÅ OM DU ÄR LEDIG' Så visade jag inte, hon ba NÄÄ jag ringer MAMMA. Så spottade jag på henne,hon låste in mig i ett rum, Sen kmr mamma hem , öppnar dörren åt mig, jag flyger och hoppar på danielle. HAHA, pyskos.

SHE BRINGS OUT THE FUCKING DEVIL IN ME!

Rätt åt henne....

 

Sen har jag sovit sen dess, HAHAH så ful. Jag somnade till såna natur-ljud typ Regnskogs ljud,regn ljud, havs ljud Typ Relaxtion HAHAH....


Yayamens,det var eslot for noo. HejSvej:D 

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards