AlexandraStrolia

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 5 maj 2010 22:31

Omfg asså dom MÅSTE bli tillsammans!

Han är så fucking het Och Hon är så jävla Fin

Finaste paret!!

Asså jag DÖR varje gång jag kollar på Vampire Diaries och ser hans blick. ÅÅÅ så fin!!


Älskar låteeeen , Videon & Dom tillsammans!

Nu ska jag läsa och göra ALLA uppgifter i matte boken för vi ska ha NATIONELLA nästa vecka. Good FUCKING Luck.

MATTE & MIN HJÄRNA =GÅR INTE IHOP..Men nu ska jag faktiskt vara positiv och verkligen kriga & försöka . Fått 3 IGVARNINGAR hem i brevlådan , So let's make sure matte inte blir den fjärde.


Av Alexandra Strolia - 5 maj 2010 19:07

Nääämen HALLÅSAN! HAHA. Nu har jag softat för fullt,Ätit donuts,druckit Coca cola och kollat på Skönaste filmen; Harold&Kumlar Go to White castle. Jag trodde dt var Tvåan men det var Ettan jag såg nu, Så då menas det alltså med att jag kikade på Tvåan först *FLIN* Vilken buse jag är! HAHAHAHAHHA eww. Im just fucking with ya:D


HAHA nej men , ni måste verkligen se Harold&Kumlar Go to White Castle. Man får skrattanfall. ALLT ska alltid gå fel för dom. Dt en Kines och en indie typ som röker på ,e bästavänner, Har munchies bestämmer sig för att dra t White Castle och ALLT går fel. HAHAHAHA. Sen i 2an åker dom till Amsterdam,åker fast för folk i flygplanet tror bongen dom håller är en bomb så dom blir avslängda hamnar i Prison i ett annat land o tvingas typ ge blow jobs men rymmer från dt HAHAHA..


HAHAHAHA deras bil blir stulen och dom tvingas lifta med den här mannen med vårtor över hela ansiktet.

   HAHAHAHA,han ville ha 4kant med dom & hans fru  

   HAHAHA till slut anländer dom där och äter för fullt


HAHAHA,alla ladda ner..

Aww måste bjuda på världens sötaste bild på en gamling i en film jag såg..AWWW DÖR NI INTE???

   

 Hahaha Denna helg ska jag festa med Lilla Bex:)


Om några veckor kommer 

MIN AMERIKANSKA FARMOR

O

AMERIKANSKA FARFAR

TILL SVERIGE

DUN DUN DUN DUN DUN

OCH DOM SKA BO HÄR HOS OSSSS!!

Kmr ej kunna röka el något ,Omagåååsh ..

Neej men aww min farfar e Kopia av lilla Stewie i Family Guy

Flintis ,lite vitt hår , tjocka svarta ögonbryn o byxorna upp till halsen. Awwww.Detta kmr säkert va sista gången jag ser han innan han dör,för han e gammal :( Wah.


My daddy kmr också ,Inte sett hnm på typ 2 år nu!

Världens roligaste pappa har jag ,men tyvärr inte den bästa ..




Av Alexandra Strolia - 5 maj 2010 16:15

Yees idag är jag hemma med min lilla syster :)

Vi kollade på Wedding Crashers Såå Rooolig den är.

Nu ska vi se Harold & kumbler 2 (Ettan va skitroolig) & Sen typ Disturbia elr något. Har inte sett den sen jag var i Usa Senast.
Haha, careface-.-

  Nicki e så Sööööt. Jag får damp ryck på henne hela tiden. Anfaller hennes söta lilla näsa hela dan varje dag. Aw,lilla nicki.


Jag saknar MIN jasco jätte mycket! 

Jag älskar dig fnäsk.


Av Alexandra Strolia - 5 maj 2010 12:36

Hajhaj vaknade en stund sen. Kunde ej lägga mina linser i ögonen jag hade så ont haha, nu har jag iallafall äntligen lyckats utan att bli BLIND H-A-L-E-L-U-J-A!


Jag va verkligeeen föör trött för att gå till skolan idag!!Jag ville döö, Så jag la mig bredvid Lilla SHTRIK O Sov med henne! AWWWWW hon e FÖR söt att sova brevid. Sen har jag kollat på slutet av Crazy beautiful med henne. Ååh den filmen! Han e SÅ HET, SÅ FIN & SÅ BÄST!!



Hon liknar RÖVHÅL jämfört med hnm. Så skabbig dom gjort henne i filmen men neej dom e Söta!Hon påminner mig om MIG själv på sättet. Helt galen o okontrollbar HahaHA! 

`That's Me´:D

 


HANS ÖGON,HANS HUD, HANS LEENDE, HAN SÄTT    

OUUF OUUF OUUF! KOLLA PÅ FILMEN SNABBT & EFFEKTIVT;

CRAZY/BEAUTIFUL Tjejer, ni kmr dö!!

LÅÅT MIG DUSCHA MED DIG !!!!

 

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards