AlexandraStrolia

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 6 maj 2010 23:30

Shuuusan Truusan


Idag blev det inget vin, Istället blev det en hemma dag hos Bex:D

Vi låg i hennes säng och drogade Vampire Diaries ..

SHIIIIT vad vi höll på Dööö,Damons blickar    (JAG börjat gilla stefen också,men DAMON övervinner allla ,alla, alla!

Sen visade hon mig massa filmer hon hade gjort på Damon&Elena med musik och sånt,Fick rysningar i hela kroppen, vi ville SKÄRA oss och skrek för han e så FUCKING SNYGG OCH VI ÄR KÄRA I EN KÄNDIS! 

IT'S HEARTBREAKING FORFÄN..


yummyyyyyyyy ,ALEX VILL HA DIG KRAFTIGT

  



Tommarooow Ska jag & Becca festa(för oss själva antagligen) HAHAHA,Dricka Vin,Kolla på Vampire Diaries & Sova hos henne maybe,Så d blir väl trevlansss:D:D


  

Nu känner jag absolut inte för att skriva mer HAHA,Puss



Av Alexandra Strolia - 6 maj 2010 14:29

NU SKA JAG UT MED LILLA LILLA LILLA BEX, HON MED DEN EXTREM LILLA MINI NOSEN. AWSH, BEEEX STOP DRIVING LEEX CRAZY!!!


HAHAHA aww vi snacka i telefon, vi satt och stöna t varandra i telefonen som små asiater Hihih. I love my Böx, Yup Yup I love my böx.


Nu ska Alex åka hem till Bex,Ska fixa mig. Sen ska vi dra PANTA LA MERA för att få cash i return till Vin. Muuums.Happy Torsdag:D


  

Av Alexandra Strolia - 6 maj 2010 13:10

BEFORE
  


AFTER     

   

Nu har jag Sooolat :D Det var på tiden, Haha!

Min brunhet syns inte så mycket på bilder , Men bikinifärg har jag fått grovt Haha ;)


Men sen kom Molnen & då sprang jag inn,Fuck moln allvar =(

Jag HATAR ändå att bo i Åby, det är så JÄVLA PINSAMT att sitta och sola på min altan.Så bor jag såklart på Bottenvåningen så alla kan se mig perfekt. HAHA, Så får typ springa in varje sek jag hör röster komma nära.Jävla idiot e jag , Haha vill ha BALKONG!



Jag vill göra nååt kul idag!

peace out pusspuss

Av Alexandra Strolia - 6 maj 2010 02:06

Jag ligger i sängen,Fixat bloggen lite. Inte pallat matte eller sömn. So Yeaah, here I am @2;08. Jag börjar skolan kvart över 11 imorgon med matte. Så den lektionen är nog bra för mig att gå på Så jag kan plugga fram tills Nationella elr något..

  


EGENTLIGEN ORKAR JAG FAN INTE MED SKOLAN!!


LÅT MIG VA,JAG VILL INTE GÅ TILL DEJ LÄNGRE!


JAG PALLAR EJ O JAG VILL INTE GÅ ELLER ENS TÄNKA PÅ SKOLAN


JAG VILL LEVA MITT LIV BARA!


JAG VILL FESTA PÅ VARDAGAR,GÅ & LÄGGA MIG NÄR JAG VILL,VAKNA NÄR JAG VILL, OCH GÖRA EXAKT VAD JAG VILL..


  


Men nähä duu, Nu MÅSTE jag Sova för att jag MÅSTE till skolan imorgon och för att jag MÅSTE,MÅSTE,MÅSTE. FUCK MÅSTE!!

HAHAHAHA.


JAG ÄR KÄRLEEEEKS SUGEN!


JAG VILL HA KYSSAR NU NU NU


  

Okej..

Nu ska jag ta min absolut sista Cigarette för kvällen

Och så syns vi Imorgoooon ;)


Godnatt!!!!


Ps. Denna låten ska jag somna till, TVÄÄÄÄR SKÖÖÖN.

      
 

Av Alexandra Strolia - 6 maj 2010 00:59

WentWorth Miller

  


   Ian Somerhalder

Jay Hernandez 

Cam Gigandet

   Ben Affleck

 

Josh Hartnett

  

Paul Walker


  

Channing Tatum


  

   Christiano Ronaldo


  

  

T.I


  


Marques Houston

  


Ouuuuf SEXIGASTE,HETASTE MÄNNEN I VÄRLDEN!

Jag SMÄLTER! Låten går ut till ER,MINA SEXIGA MÄN  

Sexual Healing - Sarah Connor ft.Neyo


Hahahahaha Sheet vad jag drömmer.. Nu ska jag iväg till drömmarna `There everything is Possible;)´


 

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards