AlexandraStrolia

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 3 maj 2010 08:25

Goodmorrrrrööön

Diigiloo digii lei alla tittar på rej

Skköööja foofän:D

Jaha ,Nuthing Speciellt o Säga så dt va la synd.

Trevlig Måndag på er allaa ,hoppas ni e lika trött som jag va när jag vakna o inte kunde få upp my eyes.


Haha Just det,ja drömde om att jag och Lita baxade donouts (vi snackade om DONOUTS hela dagen igår) HAHA.


Just d innan ja glömmer av måste berätta om världens händelse här om dagen. Jag o Lita låg i en hängmatta, va borta och snacka. 

Lita: Asså ofta vi blev när man tänker efter situationen

Jag:Men ee du efterblaajvn? JA fick VÄRLDENS tyskaste dialekt från ingenstans 

Lita o jag: HAHAHAHAHAHHAHA

LIta: Vadåå efterblaajvn?


Wah skratta ihjäl mig hahaha.

Puss nu ska jag smoke ,Häve a wönderful däy  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards