AlexandraStrolia

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Alexandra Strolia - 26 maj 2010 15:08

Kom nyss hem, faan va trött jag är! Im deaaaad. Kändes som jag korsa jordklotet på väg hem. HATAR att gå hem efter skolan när det så långt Aldrig känt den känslan innan för jag bott så nära skolan Men man känner sig så DÖD och tänker Nu ska ja hela vägen hem, o man ba längtar hem.. JUPP, exakt så känner jag mig! Men idag pallar jag inte vara trött! Ja vill va pigg och glad. Vet att ja kommer bli de om ja träffar min Älskling.


So Yah, idag var det endå fun i skolan.

         HAHAH PUT YA HANDS UP M*THAF*CKA         


Sen kom Lot'Lita och Emilush'Emelie' och vi kolla på när folk tog studenten o pimpade en bil med ballonger.Sen softa vi lite :D



Nu e det cigg dags...


O fixa Till mig lite (LIKNAR PUNGKULA) 

riktigt död e jag


+ Ser LÄSKIG UT FÖR JAG HAR Tvär gröna LINSER,men de coooolt


+ Hahaha jag e mucho mucho rastlöös...


- Troor jag träffa älskling på fredag ist...får se.

Känner mig som världens fitta.Meeen , sover hos han Friday istället.ida vill ja ännu en dag ta de lugnt och bara typ äta sönder..


Hahahaha

Av Alexandra Strolia - 26 maj 2010 10:41

Hejsan @School :D

Ska möta Lita och Emelie halv 12,hitta på något roligt o dra o käka i bamba.Sen har jag multimedia! Fucking lektioon... 

Och efter skolan ska jag till min Älskling,
Vi ska nog dricka vin! Love my Baby.

 

Aww JUNIOR SÖTNOS,
Världens mest efterblivna o GULLIGASTE pitbull.
Vi ska noog träffa han idag också.
Oshi Mina 2 Älsklingar i 1 smäll!
   Aja Haa det Sweeties.

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards