AlexandraStrolia

Alla inlägg under maj 2010

Av Alexandra Strolia - 20 maj 2010 21:00

Idag åkte jag till Bex och vi solade solarium som sakt, jag SVÄR på gud jag DOG så varmt det vaaa! Blev kokt. Sen kolla vi på film hemma hos henne, krikskadad film där 2 syskon e typ kära i varandra & Sen drog vi till Åby, där dt va Åby festival ,många sjöng o sånt på scen och mke mke Folk , EHEHE! 


Gammal picture

  

Nu ska jag städa mitt rum och leka fucking Cinderella för min Papi kommer till Sverige imorgon, Sheet inte träffat han på 2 år nu och jag längtar inte ens..Pallalala, De ända jag tänker på är att jag vill festa imorgon men HAEJ.


PS. DET VERKAR SOM JAG FUCKAT KAMERAN PÅ DATAN OCKSÅ, It's not enough med att jag FUCKAT skolans data skärm och datan innan jag fått från skolan spillt vin på. Haft den i sängen när ja sovit så jag har säkert sparkat in ekameran eenu.. Ååh vad Försöktig och ansvarsfull jag e Haaa, PRAISE THE ELORD!


     

Av Alexandra Strolia - 20 maj 2010 10:25

GOODMORNING HÄHÄ!

Vilken skev dröm jag drömde, SOM VANLIGT! Orka att jag drömmer om den personen så mycket Haha..Imorgon kommer min pappa till Sverige,Innan det har jag Nationella i MATTE IGEN DUN DUN DUN give me a : P - Y -S -K - O- S men sen får jag elämna eskolan och edra till Eflygplatsen. Jag o Nicki kommer springa runt där som idioter misstänker jag,som varje år innan,köra runt varandra på vagnarna och köra rakt in i folk HAHA! Ska snart dra till Murven A.K.A Bex, vi ska dra och Sola solarium.

Men den e billig,så får sola ett antal ggr där sen fixar jag solkort Solhuset eller Sun Hawai. Hähää Pusss See ya later Alligator

  

Av Alexandra Strolia - 19 maj 2010 20:04

Jag Och ruskiga rebecca (HAHAHHA) fucking badade i Stensjön idag! Vi skulle ha sån Chill dag egentligen men på vägen hem till henne märker jag hur varmt det är,Jag tänkte är dt jag som e het eller e det vädret? Det visade sig vara JAG som hettade till vädret HAHAHHA Skoja, Så vi sitter på hennes säng och jag slänger ut:


JAG VILL BADA IDAG!

REBECCA:OMG,SKAAAA VI BADA?

JAG: AA! VI GÖR DET.

BECCA: OMG AA, VI GÖR DET!! ELLER SKA VI DET?

And YES we DID..


Vi köpte med oss Popcorn och åkte upp, Grejen va att det inte ens va soligt men helt varmt men vi tänkte Fuck that och åkte endå. Vi doppade våra fötter först, PÅ GUUD det var SOM IS! Så vi la oss och snackade istället. Sen drog vi till Andra sidan av stensjön o tänkte Aa det varmare där, Så vi drar dit. HELT ENSAMNA PÅ STRANDEN, Så vi gör något helt sjukt och tar av oss och solar TOPPLÖS!

S H I Z Z L E  O U R  N I P P L E S 

HAHAHAHHAHAHAHHA


We Got EVARMA, och gick runt i det grunda vattnet. Becca splashar sina små ank fötter och hoppar från en liten sten i dt grunda vattnet, TAPPAR BALANSEN OCH RAMLAR MED HELA KROPPEN I DT ISKALLA VAATTNET! FAN VA JAG SKRATTA HAHAHAHAHA, hon var HELT MOT att Bada Också. Sen springer vi in i vattnet, SLÄNGER oss med huvudet före under vattnet 3 ggr,fram o tillbaka.

FYFAAAAN VAD KALLT DET VAR!!
AHHAHAHAHAH SÅ JÄVLA MYCKET VI SKREK!! 

Then vi softa On the Beach och vi ÅRETS SKRATTANFALLER!

Mucho Erååligt hade vi!


JAAA,JAG E PICASSOOOO

    

Av Alexandra Strolia - 19 maj 2010 09:19

Du va underbar,men det finns inte kvar

Du kan inte ens ge mig ett ärligt svar

Så nu är det dags för mig att dra

Du får mig aldrig längre att må bra

du har inte brytt dig ett skit om det mig du sårar

Du ignorera mina tårar ,o min själ du plågat

Jag förklara hur dåligt jag mådde och hur jag kände,

Du kunde inte ens berätta för mig vad som hände

Sket i mig och ryggen du vände.

Du är inte samma människa jag tyckte om som förr,

Så nu gör jag likadant som dig och stänger denna dörr

Allt jag ville var att öppna dina ögon,men du kollade bara ner.Jag kommer aldrig tänka eller känna för dig mer.

  

Godmorgon, Tvär trött och sömnig. Det började med att himlen var helt klar, trodde jag skulle kunna sola ute så jag stannade hemma från skolan och nu är himlen helt molnig. Great! Ska åka hem till Becca sen ,och tvinga henne följa med på hennes gård så jag kan sola i solarium. Sen ska vi nog bara chilla, se film,skratta o prata om några saker för att fucking få ut det från vårt jävla system!! Puss



Av Alexandra Strolia - 18 maj 2010 22:28

Helluuu!:D


Idag kom Becca hem till mig och vi drog ut i Åby. Min kära hood som jag aldrig vistas i längre, HAHA! Vi drog till fritidsgården där jag ej varit på typ 1 och ett halvt år,bara för Old times skull :) Träffade på massa gammalt folk och sen kom Hässoni till gården, Oshi fick årets cpryck på honom lilla Bindelnätn, HAHAHA. 


Borde sleepy-peepy nu för börjar 9 imorgon pallar ej vara skoltrött..:D



PS. Jag saknar min älskling,Jasco så överdrivet mycket nu att det gör ont. Sötaste sötaste, finaste finaste Jasco Baby!Snart kmr du hem.

Av Alexandra Strolia - 18 maj 2010 15:56

Helluuu..

Vaknade 1,Sen har jag kollat på 27 dresses med min lilla sjuka Nicolas. Aw så gullig hon är, hon ligger nu typ och sover. Hon ser ut som en OSKYLDIG BEBIS. Aww,ÄLSKAR att kolla på henne när hon sover!


Men nu känns det typ som jag också blivit sjuk. Det känns som min mage snurrar typ och jag är lite illamående och varm i kroppen.. Aja, skönt om jag blir sjuk för jag pallar inte skolan. Det var FÖR skönt att bara sova ut idag, jag sov typ i 11 timmar... ÄLSKAR SÖMN <3


Sen har jag färgat min stora systers hår, och vi har snackat om Damon i vampire diaries. VI KÄNNER OSS SÅ JÄVLA PATETISKA, ALDRIG har vi någonsin varit så kär i en kändis som i Ian Somerhalder.. DÖDA MIG:'(

Vill inte ens prata om dt, DET KROSSAR MITT FUCKING HJÄRTA!!!


Hahahaha... Aja , får se om jag får Becca att palla sig hem t mig elr inte. Pallar ej va kompislös ännu en dag.. Buh bye

  

Av Alexandra Strolia - 17 maj 2010 23:36

ÅHHH VAD SOFT! Imorgon är jag LEDIG och fick typ veta det nyss. Fyfan va Gött. NO SCHOOL!! HAHA, som om det egentligen ens spelar roll 'Jag tar typ ledigt när jag vill' - Hrm.. "Skolkar" Näämeen, Jävla Alex.. Men det BRA nu slipper jag få skuldkänslor mot mamma för jag inte går till skolan imorgon, för JAG BEHÖVER INTE!! HALLELUJA MOMENT :D Så imorgon behöver jag ite vakna tidigt ;)


I feel Good:D:D

Av Alexandra Strolia - 17 maj 2010 19:46

 

Jag PALLAR inte göra ett PISS!! Vägrat gå till skolan p.ga min tröttet + lathet, Sovit fram tills 15;00, Suttit vid datan sen dess, Inte ens PALLAT upp till köket där jag brukar röka istället har jag rökt i sängen, Låtit mig själv att va hungrig istället för att fixa något att äta och NU vill jag SOVA IGEN! Jag går i DEPPRESION verka det som. Det är 17 Maj ,Det är GRÅTT ute (Ingen värme ngnstans) och min kropp har gått i KONKURS!!



Vf pallar jag INGENTING och varför är jag så jävla trött?   


Det kommer antaligen suga med blogg-uppdatering idag med, för jag är Tyst,öm,död och LAT och ingen ork till att skriva nåt.....

Zåreii

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards