AlexandraStrolia

Alla inlägg under maj 2010

Av Alexandra Strolia - 10 maj 2010 01:11

Vilken film jag precis sett,så jävla fin var den.. Den heter The time Traveler's wife. Henry reser genom tiden första gången han möter henne är hon 6 år. Redan då är hon kär i honom, hon ser hur han kommer till hennes liv för att sedan försvinna lika snabbt igen..Men det ändrar inte hennes kärlek för honom. Hon blir äldre och äldre hon ser honom plötsligt när hon är vuxen. dem gifter sig och älskar varandra men dem har det inte lätt..

För han försvinner&försvinner

och hon väntar&väntar..


KOLLA TRAILERN


 

Så fin han äääär..


Jag har märkt att tiden verkligen flyger iväg. Tid är fan dt värdefullaste vi har. Imorgon kan vara dagen vi slutar andas,eller någon vi Älskar sluta andas.. Klockan tickar,Timglaset rinner, dagarna passerar mer och mer för varje dag..

Tiden styr oss,låt oss inte ta tiden för givet.

Villl du säga något, såå säg det

vill du bevisa något, så bevis det

För imorgon kan ALLT  ta slut och det kan vara försent.


  


Påååå tal om tid ska jag Sova..

för jag ska till tandläkaren imorron Innan jag börjar skolan:(


Bjuder på en riktigt fin låt





Godnatt mina Änglar.















Av Alexandra Strolia - 9 maj 2010 21:35

Jag är så lycklig just nu. Jag ÄLSKAR när det känns såhär. Varför kan man inte bara alltid vara lycklig?Egentligen uppfattar alla mig som världens lyckligaste,mest positiva & hyperaktiva människa `But I gotta break the news for ya'll det är vi människorna som verkar lyckligaste som egentligen är mest ledsna.


Stunderna då jag är ledsen,jag lovar er DÅ vill jag verkligen dö,mitt hjärta känns brutet o Mitt liv känns trasigt och misslyckat.


Jag bröt värsta ihop typ innan,det finns så många saker jag har försökt att förtränga ur huvudet och idag kom det fram. Men det är SÅ skönt när jag bryter ihop för att sedan måå så mycket bättre än vanligtvis.. 


JAG VILL BARA SÄGA TACK till er alla som får mig på humör när jag mår som sämst och jag tackar för att ni raderar tårarna i mina ögon och ersätter dom med lycklighet (K)



Smiiiiiile:)

  

Av Alexandra Strolia - 9 maj 2010 18:38


  

 

  

  

  

HAHAAHAHAHHAA!!


JAG OCH ELIAS HUMOR NÄR VI GÅR IHOP SHET DET ÄR KATASTROF! FAAN VAD VI SKRATTAR NÄR VI SNACKAR


Kommer ihåg när DU berättade du skulle köpa en mjölk paket så trodde du att det var 10 kronor du hade med dig så var det en 50 öre och du handlade helt ensam HAHAHA Jag dör.

Aww Elaja pojke,FÖÖR SKÖN e du :D  



Av Alexandra Strolia - 9 maj 2010 17:41

Haha WAH! Det är synd om mig. Jag försöker och krigar verkligen för att förstå budskapet med matte. Varför ska man kunna matte? D ända som e viktigt är plus,minus,multiplikation&division elr hur? Fuck allt annat. It's so fucking hard. Jag önskar jag var Einstein!! Jag ÖNSKAR jag var Geni. Jag ÖNSKAR jag hade min stora systers HJÄRNA. Men jag blev den galna, dumma och MATTEHANDIKAPPAD .. Lovely .... PYSKOOOS


I don't wanna waiste me time reading math
I wanna life my life, Actin a Fool




  

MEN DET ÄR SNART SOMMARLOVET :D

That's what might get me through the day



 

Av Alexandra Strolia - 9 maj 2010 13:22

Godmorgon, haha vilken zombie jag e. Jag decka 8 tiden på kvällen,vaknade 8 på morgonen gick och la mig igen och mamma krigade med att försöka få upp mig nu, kl 1. Till slut lyssnade jag och woke up. Haha shet, jag behövde verkligen sömn hade inte sovit något igår typ.


Snackar med Becca på msn,as usual sitter vi och snackar om Vampire diaries ungen gör mig sugen på att kolla. Idag är det fan söndag jag orkar inte med söndagar!:'( Jag börjar 10 över 10 imorgon, men har tandläkare tid 8:20. Ouf orkkkk.. Jag har kommit på en lösning till att vara pigg i skolan, Igår smakade jag den godaste kaffen någonsin. Jag HATAR kaffe egentligen, det smakar skit men denna kaffen jag drack igår smakade socker automatiskt och billig,Tro fan att jag ska köpa:)


Jag har jiddrat med er + mig själv om att jag ska plugga matte,det har aldrig blivit av och nu har jag nationella på onsdag. Asså fuuuuuck jag pallar inte snacka om skolan. ja vet att jag måste ändra mig nu,men jag känner mig så jävla efterbliven och långt bak med allt. Det är inte roligt + att alla lärare ser mig som ett handikapp för att jag aldrig kan vara seriös. Bäääh



jag lever i en hemlighet

Av Alexandra Strolia - 8 maj 2010 20:07

Hej Wah ni ska bara veta hur DÖD jag är. Shit vad roligt vi hade! Vi skrattade sönder och dansade sönder!!Va längesen jag dansade,nu kmr jag ihåg hur mycket jag älskade att dansa innan. If I only fortfarande hade min dåtida kondition,eller va säääger ni?? Idag hade vi det roligt också. Lyssnade på musik,skämtade och lekte med livet.Jag kunde inte ens sluta skratta på väg hem fatta ni vad pinsaaamt? Värsta smilet och skrattisar,All alone. Hahahhahahahaha jag hatar sånt !! Övertrötthet 


Faaaaaaan va Gott jag ska sova inatt. Jag misstänker jag kommer gå in i dvala..YOU GONNA MISS ME WHEN IM GONE


SHit vad skev jag är,min hjärna e UUUR BALANS.




Yeahyeah,We probably fucked up but, we sure had fun on the Way there


     



Ska hoppa in i jacuzzin snart

njuuuuut


Må bra idag peoples för imorgon e det söndag

AHHAAH, Kyssar


Av Alexandra Strolia - 8 maj 2010 16:04

Riktiga feta timmar säger jag ba, Haha. Vi har haft så roligt. Igår drack jag och Beccis Vin,sen blev vi loss och fuckade systemet. Jag fick 3 Gratis avmålningar från nordstan där dom målar av kändisar ,Hehe FET E JAG Ba för jag blev homie med dem.

 

Sen drog jag o Bex runt i stan jag drev med kvinnor jag ba; GE MIG DIN VÄSKA Haha, sen drog vi till Frieends och festade all night for all right.

Soooooft & fet, elr va tkr du ? Jag har knappt sovit nåt

 

Haha . Puss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards